VisionEars wordt Mulberries Agency

Wij gaan vanaf 1 september verder onder de naam Mulberries Agency. Naast de vertrouwde service die je van ons gewend bent hebben we ons ook gespecialiseerd op het gebied van Marketing Automation en Experiment Marketing.

Bekijk hier de website van Mulberries Agency Sluit popup

Download je gratis ebook: Marketing automation - 6 systemen vergeleken

Zoek je naar software om meer leads te converteren? Download onze gratis ebook waarin wij de 6 meest gebruikte softwarepakketten met elkaar vergelijken!

Download je gratis ebook: Infograpic stappenplan

Voor een geslaagde infographic heb je meer nodig dan goede data en een mooi design. Het moet een verhaal vertellen dat aansluit bij de doelgroep. Download ons heldere stappenplan en ga voor die perfecte infographic.

Download je gratis ebook: 10 tips voor een optimale webshop homepagina

De homepagina van je webshop is enorm belangrijk, want het is de first impression die telt. Een geoptimaliseerde homepagina is belangrijk voor het succes van je webshop.

Gratis consult: snelheidsoptimalisatie

Een snelle(re) website draagt bij aan de gebruikerservaring en levert meer conversies en dus omzet op. Wij helpen je graag op weg!

Wie onderstaand formulier invult, ontvangt een uitnodiging van een gratis consult. Tijdens dit gesprek bekijken we de betreffende website(s) en bespreken we samen alle mogelijkheden en valkuilen.

Gratis consult: Webshop optimalisatie

Voor een geslaagde webshop heb je meer nodig dan mooi design. Een goede gebruikerservaring, technisch in orde en zoekmachine geoptimaliseerd. Neem contact op voor een GRATIS consult. Wij nemen je webshop onder de loep zodat jij precies weet waar je kansen liggen en nog meer rendement uit je webshop kan halen.

Download jouw gratis ebook
  • Online adverteren AdWords

    Bereik meer mensen met minder door online adverteren. Meten, leren, bijsturen 24x7, wereldwijd... de voordelen zijn eindeloos én men is op zoek naar jou!

Online adverteren adwords

Online adverteren AdWords

Zorg ervoor dat je wordt gevonden, wanneer potentiële klanten op Google zoeken naar de producten of diensten die je aanbiedt. Je betaalt alleen wanneer iemand op jouw advertentie klikt om je website te bezoeken.

Of je nu nieuwe websitebezoekers wilt werven, meer online verkopen wilt genereren, klanten naar je wilt laten bellen of klanten wilt laten terugkeren: AdWords kan je helpen. Target jouw advertenties op klanten in bepaalde landen, regio's of plaatsen, of binnen een bepaalde afstand van jouw bedrijf of winkel. Mensen vinden jouw bedrijf op Google, precies op het moment dat ze naar de producten of diensten zoeken die je aanbiedt.

Google AdWords Search: Behavioral targeting

Google AdWords biedt vele opties om de kenmerken vast te leggen vanaf het moment dat de bezoeker je website 'binnenkomt'.

 

Lees meer

Personalized search brengt je bij..?

Wanneer je je doelgroep goed kent dan weet je wat zijn interesses en behoeften zijn. Je weet wat ze motiveert tot een aankoop en speelt hier vervolgens op in. Maar hoe achterhaal je deze informatie en wat kan je daar het beste mee doen om succesvol te zijn?

Lees meer

Verkoop meer met Product Listing advertenties

In een tijd waar mensen steeds vaker online shoppen is het belangrijk om goed gevonden te worden met je webshop. Een goede tool om dit te bewerkstelligen is om je producten direct in Google te tonen door middel van Product Listing advertenties.

Lees meer

Google AdWords Display: Behavioral targeting

In mijn vorige blog schreef ik over de mogelijkheden om met AdWords Search behavorial targeting toe te passen op de content van de website. Google AdWords Display biedt nog meer mogelijkheden dan Search. Naast de targeting-mogelijkheden vanuit search; locatie, tijdstip, zoekwoorden en apparaten, kun je met display marketing ook targeten op basis van de volgende opties:

Lees meer

Expanded text ads

Expanded text ads (uitgebreide tekstadvertenties) zijn de nieuwste generatie tekstadvertenties. Ze zijn speciaal ontworpen voor een op mobiele communicatie georiënteerde wereld, met het oog zowel op gebruikers als op adverteerders. Uitgebreide tekstadvertenties geven adverteerders meer controle over hun boodschap en voorzien gebruikers van meer informatie voordat ze op jouw advertentie klikken en zorgen uiteindelijk voor een hogere doorklikratio (Google verwacht een toename van 20%).

Met uitgebreide tekstadvertenties heb je nu maar liefst 140 tekens tot je beschikking (i.p.v. 95 tekens)!

Lees meer

Youtube adverteren - Best practices

Video verbruik is van primetime naar 'all-the-time' gegaan. Van tieners tot volwassenen, mensen besteden net zoveel tijd aan het bekijken van online video als tv kijken. Er zijn nog nooit zoveel mogelijkheden geweest voor merken om verbinding te maken met de consument door middel van de kracht van video en YouTube. Maar hoe haal je het meeste rendement uit jouw (soms kostbare geproduceerde) video?

Lees meer

Tips voor online video advertising

Online video's zijn razend populair. De populariteit van online videogebruik is een enorme kans voor adverteerders. Online video advertising is een perfecte manier om de merkbeleving te vergroten. Daarnaast zorgt het voor engagement. Want in tegenstelling tot de traditionele Tv-commercial is online video niet statisch maar interactief.

Lees meer

Mobiele strategie volgens Google

Op uitnodiging van Google bezocht ik het besloten Google partners event. Zij gaven hier een bijzonder interessante presentatie over hoe u de mobiele uitdaging kunt tackelen, en wil ik u niet onthouden. De mobiele uitdaging houdt in dat u en uw bedrijf het mobiele verkeer op uw website niet langer meer kunt negeren. U heeft als bedrijf een mobiele strategie nodig. De twee hoofdvragen die centraal staan zijn:

  1. Hoe bereikt u de mobiele gebruiker en bent u als bedrijf zichtbaar op het moment dat het belangrijk is?
  2. Hoe zorgt u als bedrijf dat u de mobiele bezoeker vasthoudt en hoe zorgt u ervoor dat deze uiteindelijk converteert?
Lees meer

Hoe zet ik een Google product feed op?

In mijn vorige blog ben ik begonnen met vertellen hoe je ervoor zorgt dat jouw producten in Google verschijnen. We waren aangekomen bij een belangrijk onderdeel, namelijk de productfeed. Een belangrijk punt tijdens het opzetten van jouw product feed is dat Google altijd kijkt naar verschillende producten. Van één product kun je bijvoorbeeld meerdere varianten hebben, denk aan verschillende kleuren of een andere afmeting.Elke variant moet je voor Google als los product beschouwen en moet dus afzonderlijk in de product feed worden opgenomen.

  Lees meer
© 2008-2019 - VisionEars B.V. - Meetbaar online succes