VisionEars wordt Mulberries Agency

Wij gaan vanaf 1 september verder onder de naam Mulberries Agency. Naast de vertrouwde service die je van ons gewend bent hebben we ons ook gespecialiseerd op het gebied van Marketing Automation en Experiment Marketing.

Bekijk hier de website van Mulberries Agency Sluit popup

Download je gratis ebook: Marketing automation - 6 systemen vergeleken

Zoek je naar software om meer leads te converteren? Download onze gratis ebook waarin wij de 6 meest gebruikte softwarepakketten met elkaar vergelijken!

Download je gratis ebook: Infograpic stappenplan

Voor een geslaagde infographic heb je meer nodig dan goede data en een mooi design. Het moet een verhaal vertellen dat aansluit bij de doelgroep. Download ons heldere stappenplan en ga voor die perfecte infographic.

Download je gratis ebook: 10 tips voor een optimale webshop homepagina

De homepagina van je webshop is enorm belangrijk, want het is de first impression die telt. Een geoptimaliseerde homepagina is belangrijk voor het succes van je webshop.

Gratis consult: snelheidsoptimalisatie

Een snelle(re) website draagt bij aan de gebruikerservaring en levert meer conversies en dus omzet op. Wij helpen je graag op weg!

Wie onderstaand formulier invult, ontvangt een uitnodiging van een gratis consult. Tijdens dit gesprek bekijken we de betreffende website(s) en bespreken we samen alle mogelijkheden en valkuilen.

Gratis consult: Webshop optimalisatie

Voor een geslaagde webshop heb je meer nodig dan mooi design. Een goede gebruikerservaring, technisch in orde en zoekmachine geoptimaliseerd. Neem contact op voor een GRATIS consult. Wij nemen je webshop onder de loep zodat jij precies weet waar je kansen liggen en nog meer rendement uit je webshop kan halen.

Download jouw gratis ebook
  • Olympische Spelen Rio 2016

    Maarliefst 76% van de wereldbevolking kijkt ernaar en praat erover. Door dit kennisthema praat je mee als expert en pak je kansen op (online) marketing vlak!

Olympische Spelen Rio 2016

Olympische Spelen Rio 2016

- 42 diciplines, 306 events, 37 plaatsen en 206 landen -

Het grootste sportevenement ter wereld biedt enorm veel kansen die we met je willen delen. Het evenement werd In 2012 gezien of gehoord door ruim 4 miljard kijkers! Dat is meer dan 50% van de complete wereldbevolking! De verwachting is dat tijdens de olympische spelen van Rio dit aantal groeit naar maarliefst 76% van de bevolking. Grote kans dat je de komende tijd enkele gesprekken voert over de olympische spelen dus. Praat mee als een expert en pak je kansen op marketing vlak!

Foto credits: lazyllama / Shutterstock.com

Olympische spelen staan voor de deur: tijd voor inbound marketing!

Het EK voetbal en Wimbledon lopen op hun eind. De Tour de France is begonnen. De zomer van 2016 staat bol van grote sportevenementen. Dan hebben we het nog niet eens gehad over de olympische spelen! Een van de grootste sportevenementen ter wereld. In 2012 werd er gesproken over ruim 4 miljard kijkers! Dat is meer dan 50% van de complete wereldbevolking! Grote kans dat dit aantal de komende spelen opnieuw gehaald, of zelfs overtroffen wordt. Wat heeft de olympische spelen nu met jouw organisatie te maken en hoe kun je de olympische spelen gebruiken voor bijvoorbeeld lead generatie of brand awareness? We leggen het je graag uit!

Lees meer

Wat zijn de 5 meest instagram-able locaties in Rio?

O.a. Pedra da Gávea en Botanical Gardens.

Lees meer

Rio 2016 by the numbers

Digiday plaatste een handige blogpost met de cijfers over de Olympische Spelen die voor marketeers van belang zijn. Zo heeft de Facebook pagina van Rio 2016 al 1.5 miljoen likes! Hoe speel jij als marketeer daarop in?

Lees meer

Naar de Spelen kan al vanaf €13!

Al in september 2014 maakte de organisatie van de Olympische Spelen de ticketprijzen bekend, waarvan de verkoop in maart 2015 is begonnen.

De goedkoopste kaartjes kosten slechts €13. Wil je graag de openingsceremonie bijwonen, dan moet je mogelijk €1.500 aftikken! De helft van alle 7,5 miljoen tickets kost €23 of minder. Best een prima prijs, toch?!

Lees meer

Weetjes over de Olympische Spelen

De Olympische Spelen staan weer voor de deur. Raak helemaal op de hoogte met onderstaande weetjes.

  • De Olympische Spelen in Rio de Janeiro beginnen op 5 augustus en eindigen op 21 augustus.
  • De openings- en sluitingsceremonie vindt plaats in het Maracana Stadion.
  • Het zijn de eerste Olympische Spelen in Zuid Amerika.
  • Meer dan 10.000 atleten uit 205 landen doen mee aan de Olympische Spelen.
  • Op de Olympische Spelen zijn er in 42 verschillende sporten meer dan 300 competities.
  • De slogan van de Olympische Spelen is Viva sua paixão (Live your passion).

KLM blauw wordt oranje

Met de Olympische Spelen in Rio de Janeiro in het vooruitzicht, introduceert KLM een unieke oranje Boeing 777-300. Het toestel wordt deze zomer ingezet voor onder andere vluchten naar Rio de Janeiro tijdens de Olympische Spelen die van 5-21 augustus plaatsvinden. KLM zet de Boeing ook in op reguliere vluchten in het netwerk. Op 22 augustus vliegen de Nederlandse medaillewinnaars met dit oranje vliegtuig terug naar Nederland. 

Voor deze unieke versie van de Boeing 777-300, wordt het KLM blauw voor een deel gecombineerd met oranje. Op de overgang tussen de twee kleuren is de Nederlandse vlag verwerkt.

Estavana Polman maakt vaart met BESV

BESV & Votani hebben een nieuwe ambassadeur: Estavana Polman en gaat samen met het dames handbal team Nederland in Rio vertegenwoordigen.

Lees meer

Alles over (online) marketing en de Olympische Spelen

Wil je nóg meer kennis opdoen? Bekijk:

Voorspelling: medaillerecord voor Nederland

Als we de experts mogen geloven, gaat Nederland een extreem succesvolle Olympische Spelen tegemoet. Volgens de modellen van statistiekbureau Infostrada gaat de Nederlandse ploeg deze zomer in Rio een recordaantal van 31 medailles binnenslepen.

Lees meer

Olympische campagnes van grote merken

De Olympische Spelen, de periode waarin vele marketeers druk bezig zijn met het uitvoeren van de bedachte campagnes en strategieën. Campaign maakte een overzicht van de campagnes die worden ingezet tijdens de aankomende Olympische Spelen. 

Lees meer

Nederlandse atleten op de Olympische Spelen.

Aan de start van de Olympische Spelen in Rio de Janeiro doen 215 Nederlandse atleten mee. Deze Nederlandse atleten doen verdeeld over 21 disciplines mee. Op de Olympische Spelen van 2012 deden er 175 atleten mee verdeeld over 18 disciplines. Deze 175 atleten zorgde in 2012 voor 20 medailles (6x goud, 6x zilver & 8x brons).

Succes van Nederland in 2012

In 2012 heeft Nederland totaal 20 medailles gewonnen, 6 goud, 6 zilver en 8 brons!

We blinken uit in watersport, hockey, judo en paardensport.

Olympische spelen zijn dit jaar voor het eerst ook te volgen via Snapchat

Snapchat gaat een speciaal kanaal creëren in de app voor de Zomerspelen in Rio de Janeiro. Mediabedrijf BuzzFeed maakt korte clips en behind the scenes video’s voor een speciaal Discover-kanaal, terwijl Snapchat dagelijks live stories gaat produceren met beelden van NBC en user-generated content van atleten en fans die ter plaatse zijn.

Lees meer

Hoogste versnelling - Nielson

Motivatielied voor Nederlandse sporters Olympische Spelen 2016.

Wil je live streams van de Olympische Spelen 2016 van de zomer in Rio online kijken?

Hier lees je hoe het kan!

Waarom worden de Olympische woord- en beeldmerken beschermd?

Rio - het verhaal achter het logo

7 nieuwe manieren waarop merken aandacht krijgen tijdens de OS2016

Tijdens de Olympische Spelen is er heel veel media aandacht. Veel bedrijven en merken proberen hierop in te spelen. Anno 2016 zijn er (vergeleken met twee en vier jaar geleden) weer nieuwe manieren om aandacht te vragen voor je merk. Venturebeat.com zet enkele manieren op een rij.

Lees meer
© 2008-2019 - VisionEars B.V. - Meetbaar online succes