VisionEars wordt Mulberries Agency

Wij gaan vanaf 1 september verder onder de naam Mulberries Agency. Naast de vertrouwde service die je van ons gewend bent hebben we ons ook gespecialiseerd op het gebied van Marketing Automation en Experiment Marketing.

Bekijk hier de website van Mulberries Agency Sluit popup

Download je gratis ebook: Marketing automation - 6 systemen vergeleken

Zoek je naar software om meer leads te converteren? Download onze gratis ebook waarin wij de 6 meest gebruikte softwarepakketten met elkaar vergelijken!

Download je gratis ebook: Infograpic stappenplan

Voor een geslaagde infographic heb je meer nodig dan goede data en een mooi design. Het moet een verhaal vertellen dat aansluit bij de doelgroep. Download ons heldere stappenplan en ga voor die perfecte infographic.

Download je gratis ebook: 10 tips voor een optimale webshop homepagina

De homepagina van je webshop is enorm belangrijk, want het is de first impression die telt. Een geoptimaliseerde homepagina is belangrijk voor het succes van je webshop.

Gratis consult: snelheidsoptimalisatie

Een snelle(re) website draagt bij aan de gebruikerservaring en levert meer conversies en dus omzet op. Wij helpen je graag op weg!

Wie onderstaand formulier invult, ontvangt een uitnodiging van een gratis consult. Tijdens dit gesprek bekijken we de betreffende website(s) en bespreken we samen alle mogelijkheden en valkuilen.

Gratis consult: Webshop optimalisatie

Voor een geslaagde webshop heb je meer nodig dan mooi design. Een goede gebruikerservaring, technisch in orde en zoekmachine geoptimaliseerd. Neem contact op voor een GRATIS consult. Wij nemen je webshop onder de loep zodat jij precies weet waar je kansen liggen en nog meer rendement uit je webshop kan halen.

Download jouw gratis ebook
  • Mobile marketing location based marketing

    Op het juiste moment, op de juiste plaats en op ieder apparaat een persoonlijke boodschap voor je doelgroep

Mobile marketing location based marketing

Mobile marketing & location based marketing

De manier waarop mensen het internet gebruiken is drastisch veranderd. En de context van uw online bezoekers extreem divers. In de trein, op het werk, en straks ook in het vliegtuig; iedereen is altijd en overal online.

Het antwoord op die veranderingen is een nieuwe benadering van de online mogelijkheden; Mobile- / location based marketing. Hiermee creëren we de perfecte gebruikerservaring voor alle gebruikers, ongeacht schermgrootte of apparaat op het juiste momenten en de juiste plaats.

Activeer uw klanten op het juiste moment op basis van hun fysieke locatie. Doe ze een aanbieding voor uw dichtstbijzijnde winkel of lok ze met een passend aanbod naar uw beursstand. Gebruik het mobiele internet en bind uw bezoekers! Adverteer op het juiste moment en maak uw website responsive. Uw klanten consumeren meer content, hebben een betere indruk van uw organisatie en zijn sneller geneigd contact op te nemen of een aankoop te doen.

VisionEars is Google Partner

Google geeft bedrijven de mogelijkheid om zich te certificeren en om zich expert te mogen noemen in Google producten zoals Adwords. Er worden badges uitgegeven die wij als online marketingbureau op de website mogen plaatsen, mits we voldoen aan bepaalde voorwaarden die Google hieraan stelt. VisionEars is sinds enige tijd trotse Google partner, tijd voor wat uitleg dus. 

Lees meer

Spread the word! 'Onze' ideale Joomla! deelmodule

Bijna negen op de tien Nederlanders is tegenwoordig actief op social media. Voor u, en ons als website bouwers, is dat een leuke en niet te negeren statistiek. Iedereen streeft immers naar zo veel mogelijk bezoekers (potentiële klanten) op zijn of haar website. En elke bezoeker kan daar op zijn beurt weer een bijdrage aan leveren, door anderen over uw website te vertellen.

 

Lees meer

Onderzoek HTML template frameworks vs. Joomla! template frameworks

Ik heb een onderzoek uitgevoerd naar de verschillen tussen HTML template frameworks en Joomla! template frameworks. Daarbij heb ik naar pijlers gekeken zoals duurzaamheid, snelheid en veiligheid. Daarbij heb ik een conclusie getrokken die voor VisionEars het beste werkt. We zijn benieuwd naar uw ervaringen!

Lees meer

Design trends in mobile marketing

De schermgroottes van smartphones worden steeds groter, terwijl de tabletschermen juist kleiner worden. De phablet is op dit moment erg populair. Dit zijn grote smartphones die op kleine tablets lijken (zoals Samsung Note III). Vrijwel elke high-end smartphone heeft een 5 inch hd-scherm. Dit zal niet zo snel veranderen – hadden we nu maar grotere handen en vingers. We zitten steeds meer met de telefoon op het internet dan via een computer. Hierdoor is mobile marketing belangrijker dan ooit!

 

Lees meer

Responsive images: oplossingen (deel 2)

In mijn vorige blog schreef ik over responsive images en dat zij vaak worden vergeten bij het maken van een responsive webdesign. Ook schreef ik over de problemen die daardoor kunnen ontstaan. In deze blog zal ik u meer vertellen over vier oplossingen die u kunnen helpen om deze problemen te tackelen.

Lees meer

Location based marketing: makkelijk & effectief

Location based marketing is niet alleen makkelijk en effectief voor de organisatie, maar ook voor de klant. Er wordt gekeken wat het kan opleveren voor je organisatie, maar nog belangrijker: wat zijn de voordelen voor de klant? Dit zorgt ervoor dat je gericht een online campagne kan uitzetten.

Lees meer

KLM Surprise

Een bedrijf dat goed is ingesprongen op de opkomst van Location Based Services is de Koningklijke Luchtvaart Maatschappij (KLM). KLM staat bekend om het innovatieve gebruik van haar social media. Onder de naam KLM Surprise is goed gebruik gemaakt van Location Based Marketing.

Lees meer

Mobiele website of applicatie? Kies verstandig!

In een fractie van een seconde bepaal je of je dit artikel interessant genoeg vindt om te lezen, maar de keuze tussen een mobiele website of applicatie voor je onderneming is iets om af te wegen. Zoals we weten heeft elk voor- ook zo zijn nadeel. Ik help je graag op weg!

 

Lees meer

Test uw mobiele website

In het weekend van 22 en 23 maart vonden weer Joomla!dagen plaats in Woudschoten, Zeist. Ook VisionEars was daar - een paar man sterk - vertegenwoordigd. Op dit jaarlijkste evenement gaf Ray Bogman een presentatie over het optimaliseren van mobiele Joomla! websites; een onderwerp dat natuurlijk naadloos aansluit op ons nieuwe kennisthema Mobile- en location bases marketing.

Lees meer

Test: is je website mobiel vriendelijk volgens Google?

Mobile friendliness, een onderwerp dat steeds belangrijker is en voor velen een hoogte- of dieptepunt kan betekenen wanneer het gaat om hun positie in de mobiele zoekresultaten van Google. Vanaf 21 april 2015 krijgen ‘’mobile friendly’’ websites en webshops voorrang, maar wat betekent dit voor jou en wat kun je het beste doen om je positie niet te verliezen?

 

Lees meer

25 Principes voor een succesvol mobile website design

Mobile marketing zorgt ervoor dat consumenten zich op elk moment en vanaf elke locatie kunnen verbinden met uw bedrijf. Maar is uw website klaar voor ieder moment dat de consument uw website bezoekt? Google heeft samen met AnswerLab meer dan 100 mobiele gebruikers bestudeerd, terwijl zij conversie gerichte taken voltooiden. Uit dit onderzoek ontwikkelde Google 25 principes voor een succesvol mobile website design.

Lees meer

Google geoptimaliseerde campagnes, bent u er klaar voor?

Op 22 juli veranderen alle AdWords campagnes naar geoptimaliseerde campagnes. Dit heeft ook gevolgen voor u. Het is belangrijk dat u niet afwacht en meteen actie onderneemt. Als u Google de campagnes automatisch laat omzetten kan dit tot een minder effectieve campagne leiden.

Lees meer

Pop up store New York - Airwalk

Airwalk is een goed voorbeeld van een organisatie die slim gebruik heeft gemaakt van mobile- & location based marketing. Met een minimaal budget voor marketing waren ze afhankelijk van bloggers om de pop up stores visible te maken op het internet. Door middel van Augmented reality konden de gebruikers op een bepaalde locatie met behulp van een eigen smartphone producten uit de pop up store kopen.

Lees meer

Location, location, location

U heeft het vast wel eens gehoord - 'location, location, location' – alles draait om locatie, tenminste dat wordt beweerd. Voor veel bedrijven is het heel interessant om precies te weten waar de bezoekers vandaan komen. Op basis van een locatie kunt u tenslotte veel aannames maken. Bovendien kunt u een speciale campagne inzetten gebaseerd op locatie, zo benadert u uw doelgroep precies op het juiste moment. Dit gebeurt door middel van geolocation.

  Lees meer

Augmented Reality

Augmented Reality betekent snel vertaald "toegevoegde realiteit". Augmented Reality is een live beeld van de werkelijkheid waaraan bepaalde elementen worden toegevoegd door een computer. Denk bijvoorbeeld aan extra informatie over de omgeving.

Lees meer

Eerste hulp bij het ontwerp van een call-to-action button!

Call-to-action buttons moeten opvallen en de gebruiker geen enkele twijfel geven over de volgende stap die hij moet nemen om een aankoop te kunnen doen. Er is geen sluitend antwoord op de vraag welke buttons het beste werken. Alleen door te testen komt u erachter welke button het beste werkt op uw website en voor uw doelgroep. Hieronder een paar algemene tips voor het maken van een call-to-action die echt tot actie aanzet!

Lees meer

Responsive images: introductie (deel 1)

Als webdeveloper bent u ongetwijfeld bekend het begrip responsive webdesign. Met media queries, UIkit en andere technieken komt u al een heel eind, maar vergeet ook de afbeeldingen niet! Waar moet u op letten bij het plaatsen van afbeeldingen? Ik leg het u uit. 

Lees meer

De drie principes van Mobile Marketing

In 2013 onderzocht het Pew Research Center het gebruik van mobiele telefonie. 91% van alle volwassenen bezitten een mobiele telefoon. 56% bezit een smartphone. Deze mobiele telefoons worden gebruikt om te internetten: 42,6% van alle traffic wordt gegenereerd door mobiele apparaten.

Nu in 2014 bijna iedereen gewapend is met mobiele technologie en deze maar al te graag inzet, is het de vraag hoe we deze groep zo goed mogelijk kunnen bereiken. Er zijn drie belangrijke pijlers die we in acht moeten nemen: directheid, eenvoud en context.

Lees meer

Waarom wij zo graag onze locatie delen

Om de principes van location based marketing in te zetten hebben we één belangrijk gegeven nodig van de doelgroep: de locatie. Consumenten zijn over het algemeen niet te beroerd om zijn of haar locatie te delen. Maar dit werpt de volgende vraag op: 'WAAROM delen consumenten zijn of haar locatie?' Neem als voorbeeld het social media platform FourSquare. FourSquare stelt u in staat uw locatie te delen en iets te vertellen over de locatie waar u zich op dat moment bevindt.

  Lees meer

iBeacon: mobile marketing op locatie

Meer en meer worden er online, via specifieke smartphonefunctionaliteiten, marketingproducten omgevormd zodat deze aan offline doelstellingen kunnen bijdragen. Denk aan click-to-call ads en de mogelijkheid om op basis van de GPS functionaliteit advertenties te tonen aan gebruikers in de buurt. Een vrij nieuwe ontwikkeling is de lancering van iBeacons, die de online en offline wereld nog dichter bij elkaar brengen.

Lees meer

Responsive Webdesign, hoe werkt het?

Tegenwoordig loopt bijna iedereen met een mobiele telefoon over straat. En ook daar brengt u regelmatig een bezoek aan uw internetbrowser. Eén van de grootste ergernissen van mobiele internet gebruikers is dat u te lang moet wachten op het laden van een pagina. Een ongeschreven regel luidt dan ook dat het laden van uw website niet langer dan 4 seconden mag duren. Uit onderzoek blijkt namelijk dat uw bezoeker anders uw website verlaat.

 

Lees meer

Performance van mobiele (Joomla!) websites

Dit weekend zijn we met enkele collega's afgereisd naar Zeist om ons onder te dompelen in de wereld van Joomla!. Op 22 en 23 maart hebben we tijdens de Joomla!Dagen veel inspiratie opgedaan, ook in het kader van ons nieuwe kennisthema 'mobile- / location based marketing. Daarom ga ik in deze blog dieper in op een onderwerp dat werd behandeld door Ray Bogman; 'het gebruik maken van mobiele (Joomla) websites en de performance hiervan'.

Lees meer

Korting pakken met mobiele coupons

Wij Nederlanders zijn dol op kortingen en kortingscodes. Bovendien is 72% in het bezit van een smartphone. Het is daarom opvallend dat ons land achter blijft op het gebied van mobile couponing; het verkrijgen van kortingen met een app. Veel landgenoten blijken nog niet op de hoogte te zijn van deze mogelijkheden.

Lees meer
© 2008-2019 - VisionEars B.V. - Meetbaar online succes