Download je gratis ebook: Marketing automation - 6 systemen vergeleken

Zoek je naar software om meer leads te converteren? Download onze gratis ebook waarin wij de 6 meest gebruikte softwarepakketten met elkaar vergelijken!

Download je gratis ebook: Infograpic stappenplan

Voor een geslaagde infographic heb je meer nodig dan goede data en een mooi design. Het moet een verhaal vertellen dat aansluit bij de doelgroep. Download ons heldere stappenplan en ga voor die perfecte infographic.

Download je gratis ebook: 10 tips voor een optimale webshop homepagina

De homepagina van je webshop is enorm belangrijk, want het is de first impression die telt. Een geoptimaliseerde homepagina is belangrijk voor het succes van je webshop.

Gratis consult: snelheidsoptimalisatie

Een snelle(re) website draagt bij aan de gebruikerservaring en levert meer conversies en dus omzet op. Wij helpen je graag op weg!

Wie onderstaand formulier invult, ontvangt een uitnodiging van een gratis consult. Tijdens dit gesprek bekijken we de betreffende website(s) en bespreken we samen alle mogelijkheden en valkuilen.

Gratis consult: Webshop optimalisatie

Voor een geslaagde webshop heb je meer nodig dan mooi design. Een goede gebruikerservaring, technisch in orde en zoekmachine geoptimaliseerd. Neem contact op voor een GRATIS consult. Wij nemen je webshop onder de loep zodat jij precies weet waar je kansen liggen en nog meer rendement uit je webshop kan halen.

Download jouw gratis ebook
  • Behavioral targeting & personalisation

    Waarom appels tonen als uw bezoeker naar peren zoekt Met persoonlijke content en aanbiedingen verkoopt u meer.

Behavioral targeting personalisation

Behavioral targeting & personalisation

De bezoeker (eindelijk) centraal met persoonlijke content gebaseerd op locatie, context en gedrag.

Waarom behavioral targeting ook voor u interessant is:

Leer uw bezoekers kennen en verrijk uw klantenbestand. Creëer klantenbinding en dus herhaalaankopen door gerichte aanbiedingen en mailings. Laat bezoekers snel en gebruiksvriendelijk uw doel bereiken. Raak direct de juiste snaar door schaarse ruimte “boven de vouw” optimaal te benutten. Kortom, waarom appels tonen als uw bezoeker naar peren zoekt? Met persoonlijke content en aanbiedingen verkoopt u meer!

De trend van 2015: personalisatie!

We zijn het zonder twijfel met elkaar eens: de digitale wereld is de heilige graal en wordt hét middel om de klant persoonlijk te bereiken. Dat deze wereld zich razendsnel ontwikkelt is één, maar hoe staan de marketeers hier tegenover? In #22 van het Adformatie magazine staat een artikel over dit onderwerp dat ik uiteenzet.

  Lees meer

VisionEars is Google Partner

Google geeft bedrijven de mogelijkheid om zich te certificeren en om zich expert te mogen noemen in Google producten zoals Adwords. Er worden badges uitgegeven die wij als online marketingbureau op de website mogen plaatsen, mits we voldoen aan bepaalde voorwaarden die Google hieraan stelt. VisionEars is sinds enige tijd trotse Google partner, tijd voor wat uitleg dus. 

Lees meer

Retargeting: Ads

Retargeting is de meest bekende vorm van behavorial targeting. Eerdere bezoekers van een website of webshop kunnen opnieuw benaderd worden. Deze manier van online adverteren wordt steeds interessanter. Maar hoe zorg je voor een succesvolle campagne?

Lees meer

Je website personaliseren doe je zo!

Je website automatisch laten inrichten naar de behoeften van de individuele bezoeker is waar we naar streven. Wanneer je website hieraan voldoet zullen er eerder conversies volgen, maar hoe pak je dit nou aan? Ik heb drie mogelijkheden die je kunnen helpen om je website te personaliseren, speciaal voor je bezoekers!

Lees meer

Personaliseer aanbevelingen en bereik meer!

Je hebt vast wel eens iets gekocht bij bol.com of een film gekeken via Netflix. Dan heb je ook content personalisatie ervaren. Nadat je bijvoorbeeld een DVD van The Lion King hebt gekocht krijg je van bol.com een e-mail met daarin zogenaamde 'aanbevelingen'. Deze aanbevelingen zijn niet willekeurig gekozen maar gebaseerd op je (koop)geschiedenis.

Lees meer

Leer je bezoekers beter kennen door de Facebook API

In mijn vorige blog over content personalisatie schreef ik al dat je bij het verzamelen van de benodigde bezoekersgegevens zoveel mogelijk bronnen moet gebruiken. Je kunt natuurlijk bijhouden welke pagina’s de bezoeker eerder heeft bezocht en welke informatie hij op jouw website heeft ‘achtergelaten’, maar ook Facebook is een rijke informatiebron. Er zijn inmiddels meer dan 9.200.000 miljoen Nederlandse Facebookers (dit aantal neemt nog steeds toe!) en de mogelijkheden van de API (Facebook SDK for PHP) zijn ontzettend groot.

  Lees meer

Ben jij een frontrunner?

De ene organisatie groeit uit tot heuse marktleider of geduchte runner-up waar de ander zijn kop erbij houdt. Is het meant to be, hard werken of een kwestie van geluk? Roland van Kralingen laat in zijn boek weten: frontrunners ontstaan nooit vanzelf!

Lees meer

Personaliseren is niet moeilijk!

Personalisatie kan heel simpel zijn, denk aan de persoonlijke bovenaan een e-mail. Maar je kunt ook groots uitpakken zoals Coca Cola, en de namen van de klant verwerken in je producten. Laat je inspireren door onderstaande voorbeelden en bekijk wat personalisatie voor jou kan betekenen.

Lees meer
© 2008-2017 - VisionEars B.V. - Meetbaar online succes