Wij gaan vanaf 1 september verder onder de naam Mulberries Agency. Naast de vertrouwde service die je van ons gewend bent hebben we ons ook gespecialiseerd op het gebied van Marketing Automation en Experiment Marketing.
Nationale-Nederlanden is een grote organisatie. Het is voor Nationale-Nederlanden een uitdaging om medewerkers van verschillende bedrijfsonderdelen op de hoogte te houden van de laatste ontwikkelingen en veranderingen in dit geval m.b.t. klanttevredenheid (NPS).
Om Nationale-Nederlanden te helpen maken we elke drie maanden een infographic (design) die op een luchtige en creatieve manier een overzicht geeft van de klanttevredenheid. We koppelen de PDF infographic aan online met www.layar.com waardoor we het (online) succes meten. Lees alles over de geweldige mogelijkheden van Layar op ons blog.
"Toppers! Klasse wat jullie hebben opgeleverd. Het was een zware bevalling, maar het eindresultaat is prachtig!"
Heb je een online uitdaging? Wil je inzicht in prestaties? Heb je het gevoel dat je niet het maximale uit online haalt? We brengen je situatie in kaart en starten met datgene wat het meeste rendement oplevert, we brengen je meetbaar online succes!