Download je gratis ebook: Marketing automation - 6 systemen vergeleken

Zoek je naar software om meer leads te converteren? Download onze gratis ebook waarin wij de 6 meest gebruikte softwarepakketten met elkaar vergelijken!

Download je gratis ebook: Infograpic stappenplan

Voor een geslaagde infographic heb je meer nodig dan goede data en een mooi design. Het moet een verhaal vertellen dat aansluit bij de doelgroep. Download ons heldere stappenplan en ga voor die perfecte infographic.

Download je gratis ebook: 10 tips voor een optimale webshop homepagina

De homepagina van je webshop is enorm belangrijk, want het is de first impression die telt. Een geoptimaliseerde homepagina is belangrijk voor het succes van je webshop.

Gratis consult: snelheidsoptimalisatie

Een snelle website draagt bij aan de gebruikerservaring en levert u meer conversies en dus omzet op. Wij helpen u graag verder!

Door onderstaande formulier in te vullen krijgt u een gratis consult. We zullen uw website nader bekijken en met u de mogelijkheden bespreken.

Download jouw gratis ebook
  • Communicatie via een applicatie

    Gemeente Peel en Maas

Communicatie via een applicatie
Cases Gemeente Peel en Maas Communicatie via een applicatie
Why

Communicatie via een applicatie

Gemeente Peel en Maas zocht een manier om de communicatie tussen haarzelf, inwoners van de gemeente en alle zorg en welzijn instellingen te verbeteren en te centraliseren.

How

Online schakelkaart applicatie

VisionEars ontwikkelde een schakelkaart. Deze applicatie stelt de gemeente in staat om gemakkelijk één of meerdere zorg en welzijn instellingen én haar inwoners op de hoogte te brengen van wijzigingen of laatste nieuws.

What
  • Centrale communicatie

    Schakelkaart - Centrale communicatie

    Via het beheersysteem kan men snel en gemakkelijk zorg en welzijn instellingen toevoegen of verwijderen. Middels deze centrale locatie zijn bezoekers altijd verzekerd van up-to-date gegevens.

    Schakelkaart - Centrale communicatie
  • Stap 1 - Customer journey mapping

    Standaard - STAP 1 - Customer journey mapping

    Ook voor dit online product legden we de basis voor succes met onze 3-stap aanpak! We zijn gestart met een customer journey mapping sessie.

    In deze sessie kruipen we samen in de huid van je ideale klant en leggen we de reis af van klant worden, zijn en blijven. We krijgen zo perfect inzicht in waarom en hoe je klant kiest en koopt! Jij doet gegarandeerd inzichten op die je organisatie verbeteren, de inzichten die wij opdoen vertalen we naar jouw online product én gebruiken we na oplevering bij de continue optimalisatie.

    Standaard - STAP 1 - Customer journey mapping
  • Stap 2 - Concept, content en activatie

    Standaard - STAP 2 - Concept, content en activatie

    Met de inzichten uit de customer journey mapping sessie maken we een concept dat perfect inhaakt op alle beslisfasen die jouw klanten doorlopen. Door de juiste communicatie, content en call-to-actions activeren we de bezoeker om naar de volgende fase te gaan met als doel om een nieuwe klant te verwelkomen!

    Standaard - STAP 2 - Concept, content en activatie
  • Stap 3 - Continue optimalisatie

    Standaard - STAP 3 - Continue optimalisatie

    Bij stap 3 is je website, webshop of webapplicatie klaar om bezoekers te ontvangen! Door het meten van de prestaties van de online én offline kanalen en het bezoekersgedrag vergaren we waardevolle data. Maandelijks zitten we samen; liggen we op koers om de doelen te behalen, hoe presteren alle kanalen en welke kansen kunnen we benutten?

    Standaard - STAP 3 - Continue optimalisatie

Contact opnemen

Heb je een online uitdaging? Wil je inzicht in prestaties? Heb je het gevoel dat je niet het maximale uit online haalt? We brengen je situatie in kaart en starten met datgene wat het meeste rendement oplevert, we brengen je meetbaar online succes!

In contact blijven


Neem contact op

Andere cases

© 2008-2017 - VisionEars B.V. - Meetbaar online succes