VisionEars wordt Mulberries Agency

Wij gaan vanaf 1 september verder onder de naam Mulberries Agency. Naast de vertrouwde service die je van ons gewend bent hebben we ons ook gespecialiseerd op het gebied van Marketing Automation en Experiment Marketing.

Bekijk hier de website van Mulberries Agency Sluit popup

Download je gratis ebook: Marketing automation - 6 systemen vergeleken

Zoek je naar software om meer leads te converteren? Download onze gratis ebook waarin wij de 6 meest gebruikte softwarepakketten met elkaar vergelijken!

Download je gratis ebook: Infograpic stappenplan

Voor een geslaagde infographic heb je meer nodig dan goede data en een mooi design. Het moet een verhaal vertellen dat aansluit bij de doelgroep. Download ons heldere stappenplan en ga voor die perfecte infographic.

Download je gratis ebook: 10 tips voor een optimale webshop homepagina

De homepagina van je webshop is enorm belangrijk, want het is de first impression die telt. Een geoptimaliseerde homepagina is belangrijk voor het succes van je webshop.

Gratis consult: snelheidsoptimalisatie

Een snelle(re) website draagt bij aan de gebruikerservaring en levert meer conversies en dus omzet op. Wij helpen je graag op weg!

Wie onderstaand formulier invult, ontvangt een uitnodiging van een gratis consult. Tijdens dit gesprek bekijken we de betreffende website(s) en bespreken we samen alle mogelijkheden en valkuilen.

Gratis consult: Webshop optimalisatie

Voor een geslaagde webshop heb je meer nodig dan mooi design. Een goede gebruikerservaring, technisch in orde en zoekmachine geoptimaliseerd. Neem contact op voor een GRATIS consult. Wij nemen je webshop onder de loep zodat jij precies weet waar je kansen liggen en nog meer rendement uit je webshop kan halen.

Download jouw gratis ebook
  • Blog

Google Partners Events
26
Mrt 2014
Max
Zoekmachine marketing

Google Partners Events

26 mrt 2014 | Max | Zoekmachine marketing

Het Google Partners Event wordt ondersteund door professionals op het gebied van digital marketing, video advertising & branding. Zij geven presentaties, en de onderwerpen die deze editie aan bod kwamen zijn:

  • De mogelijkheden en complexiteit van alle online devices
  • Het onderscheiden van uw internet bureau
  • Je klanten zien als vrienden

De morning in digital marketing

Digitale marketing staat nog in haar kinderschoenen. De keuzes zijn eindeloos, en veel moet nog ontdekt worden. Hiervoor dienen dan ook de Google Partners Events. Dit maakt het mogelijk samen naar de mogelijkheden van internet en marketing te kijken.

In de presentaties zijn een aantal voorbeelden voorgekomen die hierop aansluiten:

Rich media advertising

Rich media advertising is een nieuwe manier van advertising. Ook hier zijn de mogelijkheden weer eindeloos. Hieronder vindt je een voorbeeld waarin het gelijk kopen van producten via een advertentie is gerealiseerd. Ook is het mogelijk om de makeup, via de virtual make up artist, uit te proberen.

Revlon1Revlon2

Mogelijkheden en complexiteit van online devices.

Laat je niet afschrikken door de perspectieven die zijn mogelijk gemaakt met de opkomst van online devices. Zie deze complexiteit juist als een kans met veel potentie die je met beide handen moet aangrijpen.

Je klanten als vrienden 

Volgens de presentator is een wereld waar bedrijven bevriend zijn met hun klanten een naïeve droom. Geen oppervlakkige samenwerking, maar een echte band. Om uit te leggen wat hij hiermee bedoelt, draait hij de vraag om: "Wat als je beste vriend je klant wordt? Je zal harder je best doen!"

Bij vrienden komt alles uit het hart. Run je bedrijf dus met je hart. Een goed voorbeeld is Ben & Jerry's, een bedrijf dat met hart en nieren word gerund. Toen de eerste online fan community in Nederland werd opgezet zijn ze naar Nederland toegekomen om de eerste 150 leden persoonlijk te spreken. Geen wonder dat Ben & Jerry's op de 9e plaats staat met de meest loyale klanten.

Ja, het is moeilijk om de omslag te maken om met het hart je bedrijf te runnen. Toch kan het goed voor je zijn. Zo is het ook moeilijk om 30 kilo af te vallen, maar ben je dit eenmaal kwijt, dan wil je het graag zo houden.

"If you really want to become friends with your customers, you need to take it one step further and involve them in everything."

 

Deel deze blog post:

Max Dikland | Stagiair communicatie

Neem contact met mij op Contact
blog comments powered by Disqus
© 2008-2019 - VisionEars B.V. - Meetbaar online succes