VisionEars wordt Mulberries Agency

Wij gaan vanaf 1 september verder onder de naam Mulberries Agency. Naast de vertrouwde service die je van ons gewend bent hebben we ons ook gespecialiseerd op het gebied van Marketing Automation en Experiment Marketing.

Bekijk hier de website van Mulberries Agency Sluit popup

Download je gratis ebook: Marketing automation - 6 systemen vergeleken

Zoek je naar software om meer leads te converteren? Download onze gratis ebook waarin wij de 6 meest gebruikte softwarepakketten met elkaar vergelijken!

Download je gratis ebook: Infograpic stappenplan

Voor een geslaagde infographic heb je meer nodig dan goede data en een mooi design. Het moet een verhaal vertellen dat aansluit bij de doelgroep. Download ons heldere stappenplan en ga voor die perfecte infographic.

Download je gratis ebook: 10 tips voor een optimale webshop homepagina

De homepagina van je webshop is enorm belangrijk, want het is de first impression die telt. Een geoptimaliseerde homepagina is belangrijk voor het succes van je webshop.

Gratis consult: snelheidsoptimalisatie

Een snelle(re) website draagt bij aan de gebruikerservaring en levert meer conversies en dus omzet op. Wij helpen je graag op weg!

Wie onderstaand formulier invult, ontvangt een uitnodiging van een gratis consult. Tijdens dit gesprek bekijken we de betreffende website(s) en bespreken we samen alle mogelijkheden en valkuilen.

Gratis consult: Webshop optimalisatie

Voor een geslaagde webshop heb je meer nodig dan mooi design. Een goede gebruikerservaring, technisch in orde en zoekmachine geoptimaliseerd. Neem contact op voor een GRATIS consult. Wij nemen je webshop onder de loep zodat jij precies weet waar je kansen liggen en nog meer rendement uit je webshop kan halen.

Download jouw gratis ebook
  • Blog

Youtube adverteren - Best practices
12
Aug 2016
Display advertising / Affiliate marketing

Youtube adverteren - Best practices

12 aug 2016 | Hor Kin | Display advertising / Affiliate marketing

Video verbruik is gegaan van primetime naar 'all-the-time.' Van tieners tot volwassenen, mensen besteden net zoveel tijd aan het bekijken van online video als tv kijken. Er zijn nog nooit zoveel mogelijkheden geweest voor merken om verbinding te maken met de consument door middel van de kracht van video en YouTube. Maar hoe haal je het meeste rendement uit jouw (soms kostbare geproduceerde) video?

Hieronder een aantal tips:

Gebruik TrueView in-stream en in-display advertenties in de juiste context.

 

Initiële betrokkenheid: TrueView InStream-advertenties

Dit zijn YouTube advertenties die worden afgespeeld vóór, tijdens of na een video van YouTube. Omdat mensen ervoor kunnen kiezen om de video-advertentie over te slaan na de eerste vijf seconden, wil je de aandacht van je viewer niet kwijtraken. Deze advertenties zijn ontworpen om de initiële betrokkenheid op te bouwen, kortere creatieve video’s worden hier aanbevolen.

De gebruikers hebben na vijf seconden de keuze om de video over te slaan, deze vijf seconden zijn dus het belangrijkst.

  1. Begin met close-ups, herkenbaar talent of een levendige achtergrond om interesse te wekken.

  2. Laat jouw logo op zien op een product.

  3. Stel de juiste toon. In alle categorieën, humor geleid tot een grotere ad recall en naamsbekendheid. Neem Mucinex's "Sinux-Max" advertenties bijvoorbeeld. En als humor is niet goed voor jouw merk, "spannend" en "emotionele" tinten te werken ook.

  4. Houd jouw marketing doelstelling in zicht. Als jouw doel is om mensen naar jouw site te lokken of om een ​​app te downloaden, zeg het dan in je video.

  5. Film in high-definition resolutie (HD). Je YouTube-advertenties kunnen worden weergegeven op alle platformen en apparaten, waaronder grote tv's.

  6. Film horizontaal. YouTube-video's worden meestal horizontaal weergegeven.

Aanzetten tot actie: TrueView In-display-advertenties

Dit zijn YouTube-advertenties die op YouTube zoekresultatenpagina’s verschijnen. Of bij verwante YouTube-video's, zoals YouTube overlay-advertenties en op partnersites zoals de Google Display Network. Zij verleiden mensen om je kanaalpagina of video's pagina te bezoeken. Kies daarbij interessante afbeeldingen en advertientietitels om gebruikers een reden te geven om op jouw advertentie te klikken. Deze advertenties zijn bedoeld om de betrokkenheid om te zetten in actie, langere creatieve video’s worden aanbevolen.

 

Deel deze blog post:

Hor Kin Cheung | Internet marketing manager

Als internet marketing manager tilt Hor Kin alles naar een hoger niveau. Google heeft geen geheimen voor hem.

Neem contact met mij op Contact
blog comments powered by Disqus
© 2008-2021 - VisionEars B.V. - Meetbaar online succes