VisionEars wordt Mulberries Agency

Wij gaan vanaf 1 september verder onder de naam Mulberries Agency. Naast de vertrouwde service die je van ons gewend bent hebben we ons ook gespecialiseerd op het gebied van Marketing Automation en Experiment Marketing.

Bekijk hier de website van Mulberries Agency Sluit popup

Download je gratis ebook: Marketing automation - 6 systemen vergeleken

Zoek je naar software om meer leads te converteren? Download onze gratis ebook waarin wij de 6 meest gebruikte softwarepakketten met elkaar vergelijken!

Download je gratis ebook: Infograpic stappenplan

Voor een geslaagde infographic heb je meer nodig dan goede data en een mooi design. Het moet een verhaal vertellen dat aansluit bij de doelgroep. Download ons heldere stappenplan en ga voor die perfecte infographic.

Download je gratis ebook: 10 tips voor een optimale webshop homepagina

De homepagina van je webshop is enorm belangrijk, want het is de first impression die telt. Een geoptimaliseerde homepagina is belangrijk voor het succes van je webshop.

Gratis consult: snelheidsoptimalisatie

Een snelle(re) website draagt bij aan de gebruikerservaring en levert meer conversies en dus omzet op. Wij helpen je graag op weg!

Wie onderstaand formulier invult, ontvangt een uitnodiging van een gratis consult. Tijdens dit gesprek bekijken we de betreffende website(s) en bespreken we samen alle mogelijkheden en valkuilen.

Gratis consult: Webshop optimalisatie

Voor een geslaagde webshop heb je meer nodig dan mooi design. Een goede gebruikerservaring, technisch in orde en zoekmachine geoptimaliseerd. Neem contact op voor een GRATIS consult. Wij nemen je webshop onder de loep zodat jij precies weet waar je kansen liggen en nog meer rendement uit je webshop kan halen.

Download jouw gratis ebook
  • Blog

29
Mrt 2014
Social media marketing

KLM Surprise

29 mrt 2014 | Yoeri | Social media marketing

De KLM heeft voor haar campagne gebruik gemaakt van verschillende sociale media. De KLM zorgde ervoor dat passagiers zich konden inchecken op Schiphol door middel van Foursquare. Op het moment dat passagiers zich hadden ingechekt ging een special team op onderzoek. Via verschillende sociale media zoals Facebook en Twitter werd er geprobeerd zoveel mogelijk informatie over de passagier te achterhalen. Op dat moment werd er gekeken of ze een kleinigheidje aan de passagier konden aanbieden. De wachtende passagiers werden verrast met een persoonlijk cadeautje, iets wat gerelateerd was op wat er te vinden was op de sociale media van de passagier.

De campagne van de KLM was gebaseerd op het idee dat de KLM het belangrijk vindt om haar passagiers niet alleen van A naar B te vervoeren, maar om een optimale beleving voor hen te creƫren. Het KLM Surprise team bestond uit een hoofdverantwoordelijke en een social media team van vier personen. Het ontwikkelen kost natuurlijk veel tijd en ook geld, maar het levert zeker net zoveel publiciteit op. Er kwamen heel veel positieve berichten en reacties van het algemene publiek. Ook werd de campagne opgemerkt door de (inter)nationale pers. Er werden veel berichten op Facebook en Twitter gepost, niet alleen van de verraste personen zelf, maar ook van de omstanders.

De KLM richtte een speciale website in waar een minidocumentaire was te vinden van de gehele campagne. Ook was er natuurlijk plaats voor verschillende feeds van sociale media. De campagne heeft bewezen dat Location Based Marketing veel potentie heeft en bedrijven en organisaties deze creatief kunnen inzetten.

 

Deel deze blog post:

Yoeri Fleuren | Webdeveloper

Webdevelopment is Yoeri op het lijf geschreven. Vragen over Magento? Yoeri is je man!

Neem contact met mij op Contact
blog comments powered by Disqus
© 2008-2019 - VisionEars B.V. - Meetbaar online succes