VisionEars wordt Mulberries Agency

Wij gaan vanaf 1 september verder onder de naam Mulberries Agency. Naast de vertrouwde service die je van ons gewend bent hebben we ons ook gespecialiseerd op het gebied van Marketing Automation en Experiment Marketing.

Bekijk hier de website van Mulberries Agency Sluit popup

Download je gratis ebook: Marketing automation - 6 systemen vergeleken

Zoek je naar software om meer leads te converteren? Download onze gratis ebook waarin wij de 6 meest gebruikte softwarepakketten met elkaar vergelijken!

Download je gratis ebook: Infograpic stappenplan

Voor een geslaagde infographic heb je meer nodig dan goede data en een mooi design. Het moet een verhaal vertellen dat aansluit bij de doelgroep. Download ons heldere stappenplan en ga voor die perfecte infographic.

Download je gratis ebook: 10 tips voor een optimale webshop homepagina

De homepagina van je webshop is enorm belangrijk, want het is de first impression die telt. Een geoptimaliseerde homepagina is belangrijk voor het succes van je webshop.

Gratis consult: snelheidsoptimalisatie

Een snelle(re) website draagt bij aan de gebruikerservaring en levert meer conversies en dus omzet op. Wij helpen je graag op weg!

Wie onderstaand formulier invult, ontvangt een uitnodiging van een gratis consult. Tijdens dit gesprek bekijken we de betreffende website(s) en bespreken we samen alle mogelijkheden en valkuilen.

Gratis consult: Webshop optimalisatie

Voor een geslaagde webshop heb je meer nodig dan mooi design. Een goede gebruikerservaring, technisch in orde en zoekmachine geoptimaliseerd. Neem contact op voor een GRATIS consult. Wij nemen je webshop onder de loep zodat jij precies weet waar je kansen liggen en nog meer rendement uit je webshop kan halen.

Download jouw gratis ebook
  • Blog

Het inzetten van ‘Snackable’ content
10
Feb 2014
Social media marketing

Het inzetten van ‘Snackable’ content

10 feb 2014 | Kevin | Social media marketing

Hapklare brokken

Het antwoord hierop is het buzzwoord ‘snackable content’. Het is een simpel principe. U deelt uw content op in ‘hapklare brokken’ die de doelgroep in één keer kan ‘doorslikken’. Glenn Engler, de CEO van de Digital Influence Group gebruikt een voedsel analogie om de term te omschrijven.

"The huge Hershey's bar too much? Here are some bite-sized candies. The big bag of chips too big? Have a snack pack. Big bag of cookies too filling? Here are 100-calorie packages," Engler writes, before explaining why this is important to drive engagement.

"It drives trial — and, as a parallel, engagement. It's easy to nibble and try without feeling that it's too much effort or the impact will be too negative."

We kunnen stellen dat snackable content een natuurlijk resultaat is van de hedendaagse maatschappij. Alles is tegenwoordig sneller en kleiner. Snelheid is belangrijk en mobiele schermen eisen een steeds grotere plek op in ons leven. De content die u leest op deze kleine schermen moet u snel tot u kunnen nemen zonder al teveel uitleg.

Diepere betekenis

De content die u deelt kan dus zonder al te veel moeite geconsumeerd worden maar dat wil niet zeggen dat u geen band kan opbouwen met uw doelgroep. Ideaal zou deze content een diepere betekenis moeten bevatten die aanzet tot meer.

Om samen te vatten: snackable content is content die duidelijk is en snel geconsumeerd kan worden, al dan niet ‘on the go’ en al dan niet op een klein scherm.

Bedankt voor uw aandacht en in het kader van een pakkende afsluiting als dank hieronder een afbeelding van een kat en een hamburger. Het advies is om er niet langer dan drie seconden naar te kijken. Het kan zijn dat u dan vergeet waar u bent ;).

Cat chasing a hamburger

Deze blog is geschreven in het kader van ons kennisthema 'Conversie optimalisatie & neuromarketing'. Want door de gedragingen van uw website bezoekers te kennen en hierop te anticiperen behaalt u maximaal rendement.

 
Deel deze blog post:

Kevin van Beers | Inbound marketing specialist

Kevin is inbound marketing specialist bij VisionEars. Naast social media heeft hij ook een passie voor marketing automation.

Neem contact met mij op Contact
blog comments powered by Disqus
© 2008-2019 - VisionEars B.V. - Meetbaar online succes