VisionEars wordt Mulberries Agency

Wij gaan vanaf 1 september verder onder de naam Mulberries Agency. Naast de vertrouwde service die je van ons gewend bent hebben we ons ook gespecialiseerd op het gebied van Marketing Automation en Experiment Marketing.

Bekijk hier de website van Mulberries Agency Sluit popup

Download je gratis ebook: Marketing automation - 6 systemen vergeleken

Zoek je naar software om meer leads te converteren? Download onze gratis ebook waarin wij de 6 meest gebruikte softwarepakketten met elkaar vergelijken!

Download je gratis ebook: Infograpic stappenplan

Voor een geslaagde infographic heb je meer nodig dan goede data en een mooi design. Het moet een verhaal vertellen dat aansluit bij de doelgroep. Download ons heldere stappenplan en ga voor die perfecte infographic.

Download je gratis ebook: 10 tips voor een optimale webshop homepagina

De homepagina van je webshop is enorm belangrijk, want het is de first impression die telt. Een geoptimaliseerde homepagina is belangrijk voor het succes van je webshop.

Gratis consult: snelheidsoptimalisatie

Een snelle(re) website draagt bij aan de gebruikerservaring en levert meer conversies en dus omzet op. Wij helpen je graag op weg!

Wie onderstaand formulier invult, ontvangt een uitnodiging van een gratis consult. Tijdens dit gesprek bekijken we de betreffende website(s) en bespreken we samen alle mogelijkheden en valkuilen.

Gratis consult: Webshop optimalisatie

Voor een geslaagde webshop heb je meer nodig dan mooi design. Een goede gebruikerservaring, technisch in orde en zoekmachine geoptimaliseerd. Neem contact op voor een GRATIS consult. Wij nemen je webshop onder de loep zodat jij precies weet waar je kansen liggen en nog meer rendement uit je webshop kan halen.

Download jouw gratis ebook
  • Blog

A winning strategy must include rich content!
16
Feb 2015
Max
Social media marketing

A winning strategy must include rich content!

16 feb 2015 | Max | Social media marketing

Inhoud 

Naast alle kanalen die je in kunt zetten is het ook belangrijk wat je er op plaatst. Op een website kun je bijv. kalenders plaatsen met belangrijke data, een gastenboek, foto's/video's en veel meer. Maar wat maakt je website nu echt sterk? Als je het aan Google vraagt, dan is het antwoord: tekst, foto's, video's en maps. Als je het mij vraagt, dan mis ik 3 dingen. Namelijk logo's, partners en links naar andere kanalen. Een website komt betrouwbaarder over wanneer je samenwerkingen ziet, weet waar ze voor staan en wat zij te bieden hebben. Meestal wordt dit beeld van een organisatie versterkt door een logo en foto's. Links naar andere kanalen zijn vooral belangrijk voor de klant om de reviews te bekijken. Twitter wordt veelal gebruikt als online klantenservice. Bekijk bijvoorbeeld eens de contentstrategie van NS

Consistentie 

In de eerste 2 alinea's heb ik rich content vooral benaderd vanuit de organisatie. Nu bekijk ik het vanuit mijn eigen perspectief, als klant. Wanneer ik een product of dienst zoek, dan hangt mijn aankoop onbewust heel erg van de stijl/toon en opmaak af. Wanneer ik een website bekijk heb ik alleen een foto nodig van hetgeen dat ik wil hebben, en zo is de aankoop in no-minute gedaan. Om mijn keus voor aankoop te bevestigen kijk ik toch nog even hoe anderen dit product hebben ervaren, zodat ik zeker weet dat ik er geen spijt van krijg. Wanneer ik op zoek ga naar reviews, die vooral op social media te vinden zijn, stoor ik me aan één ding, namelijk het gebrek aan samenhang. Je komt het vaak genoeg nog tegen dat er op websites andere info staat dan op social media en dan heb je de reviews nog niet eens gelezen. Wees consistent in het plaatsen van je content, je kunt je niet voorstellen hoe verwarrend en tijdrovend dit kan zijn. Daar knappen wij als klanten echt op af.

Your succes

Voor je begint aan het maken of verbeteren van je contentstrategie, zorg dan eerst dat je heel duidelijk weet wie je doelgroep is. Daarnaast moet je er voor zorgen dat de klant een duidelijk beeld krijgt van je organisatie, producten en diensten. Het zou toch zonde zijn als je een totaal andere groep bereikt dan hetgeen je in gedachten had. Zorg ervoor dat alle kanalen die je gebruikt, afgestemd zijn op je website; dezelfde stijl, toon en content. Alles wat je voortaan ''public'' plaatst moet op alle kanalen te vinden en aan elkaar gelinked zijn. Inhoud, consistentie en vermaak zijn de 3 basisingrediënten. Rich content is dé manier om op een doelgroepgerichte wijze de interactie aan te gaan en klanten te vermaken!

 

Deel deze blog post:

Max Dikland | Stagiair communicatie

Neem contact met mij op Contact
blog comments powered by Disqus
© 2008-2019 - VisionEars B.V. - Meetbaar online succes