VisionEars wordt Mulberries Agency

Wij gaan vanaf 1 september verder onder de naam Mulberries Agency. Naast de vertrouwde service die je van ons gewend bent hebben we ons ook gespecialiseerd op het gebied van Marketing Automation en Experiment Marketing.

Bekijk hier de website van Mulberries Agency Sluit popup

Download je gratis ebook: Marketing automation - 6 systemen vergeleken

Zoek je naar software om meer leads te converteren? Download onze gratis ebook waarin wij de 6 meest gebruikte softwarepakketten met elkaar vergelijken!

Download je gratis ebook: Infograpic stappenplan

Voor een geslaagde infographic heb je meer nodig dan goede data en een mooi design. Het moet een verhaal vertellen dat aansluit bij de doelgroep. Download ons heldere stappenplan en ga voor die perfecte infographic.

Download je gratis ebook: 10 tips voor een optimale webshop homepagina

De homepagina van je webshop is enorm belangrijk, want het is de first impression die telt. Een geoptimaliseerde homepagina is belangrijk voor het succes van je webshop.

Gratis consult: snelheidsoptimalisatie

Een snelle(re) website draagt bij aan de gebruikerservaring en levert meer conversies en dus omzet op. Wij helpen je graag op weg!

Wie onderstaand formulier invult, ontvangt een uitnodiging van een gratis consult. Tijdens dit gesprek bekijken we de betreffende website(s) en bespreken we samen alle mogelijkheden en valkuilen.

Gratis consult: Webshop optimalisatie

Voor een geslaagde webshop heb je meer nodig dan mooi design. Een goede gebruikerservaring, technisch in orde en zoekmachine geoptimaliseerd. Neem contact op voor een GRATIS consult. Wij nemen je webshop onder de loep zodat jij precies weet waar je kansen liggen en nog meer rendement uit je webshop kan halen.

Download jouw gratis ebook
  • Blog

Vine stories: kort, maar krachtig!
08
Sept 2014
Marketing & communicatie

Vine stories: kort, maar krachtig!

08 sept 2014 | Sanne | Marketing & communicatie

Vine

De kracht van kort wordt al toegepast in verschillende social media. Zo is op Twitter uw bericht beperkt tot 140 tekens. Maar beeld vertelt zo veel meer dan alleen woorden. Daarom lanceerde Twitter, in 2013, de mobiele app Vine. Met Vine kunt u een webvideo maken van zes seconden, die je vervolgens met andere via Facebook of Twitter kunt delen. In minder dan een jaar heeft Vine zijn eigen plek veroverd binnen het social media landschap. Hoe kunt u als bedrijf Vine effectief inzetten om je merk of product onder de aandacht te brengen? Hier volgen een paar voorbeelden:

Verhaal

Een manier om Vine in te zetten is door een verhaal over uw product te vertellen. Dit heeft Gillette op een slimme manier aangepakt door te laten zien hoe hun scheermes voor mannen zich sinds de introductie in 1990 verder heeft ontwikkeld. Een ouderwets potje storytelling dus.

Gillette lanceerde bij het filmpje, heel slim, ook een wedstrijd. Door de Vine simpelweg te retweeten kon u meedoen. De vijf winnaars ontvingen een scheerapparaat van Gillette. De Vine werd 228 keer geretweet, wat 2,38% is van hun volgers. Met een simpele Vine als investering heeft Gillette veel meer engagement bij zijn publiek gecreëerd dan via een betaalde advertentie op Facebook.

Creatief

Een amerikaanse fashion retailer laat zien hoe u met een beetje creativiteit een hit kunt scoren. In hun Vine filmpje geven mensen een schoen aan elkaar door. De Vine ging al snel viral en werd zelfs een van de populairste filmpjes op Vine.

Behulpzaam

Ook zetten steeds meer bedrijven Vine in om tips & tricks te geven over het gebruik van hun producten. Oreo doet dit op een vermakelijke wijze. Het merk legt in zijn Vines veel humor en orginaliteit, iets waar veel bedrijven van kunnen leren. Heeft u nu ook zo’n zin in koffie met Oreo? Neem vooral een kijkje op de Vine pagina van Oreo.

 

Deel deze blog post:

Sanne Klompenhouwer | Designer

Sanne is pixelperfect en haar ontwerpen zijn altijd raak. Ze maakt offline design meetbaar.

Neem contact met mij op Contact
blog comments powered by Disqus
© 2008-2019 - VisionEars B.V. - Meetbaar online succes