VisionEars wordt Mulberries Agency

Wij gaan vanaf 1 september verder onder de naam Mulberries Agency. Naast de vertrouwde service die je van ons gewend bent hebben we ons ook gespecialiseerd op het gebied van Marketing Automation en Experiment Marketing.

Bekijk hier de website van Mulberries Agency Sluit popup

Download je gratis ebook: Marketing automation - 6 systemen vergeleken

Zoek je naar software om meer leads te converteren? Download onze gratis ebook waarin wij de 6 meest gebruikte softwarepakketten met elkaar vergelijken!

Download je gratis ebook: Infograpic stappenplan

Voor een geslaagde infographic heb je meer nodig dan goede data en een mooi design. Het moet een verhaal vertellen dat aansluit bij de doelgroep. Download ons heldere stappenplan en ga voor die perfecte infographic.

Download je gratis ebook: 10 tips voor een optimale webshop homepagina

De homepagina van je webshop is enorm belangrijk, want het is de first impression die telt. Een geoptimaliseerde homepagina is belangrijk voor het succes van je webshop.

Gratis consult: snelheidsoptimalisatie

Een snelle(re) website draagt bij aan de gebruikerservaring en levert meer conversies en dus omzet op. Wij helpen je graag op weg!

Wie onderstaand formulier invult, ontvangt een uitnodiging van een gratis consult. Tijdens dit gesprek bekijken we de betreffende website(s) en bespreken we samen alle mogelijkheden en valkuilen.

Gratis consult: Webshop optimalisatie

Voor een geslaagde webshop heb je meer nodig dan mooi design. Een goede gebruikerservaring, technisch in orde en zoekmachine geoptimaliseerd. Neem contact op voor een GRATIS consult. Wij nemen je webshop onder de loep zodat jij precies weet waar je kansen liggen en nog meer rendement uit je webshop kan halen.

Download jouw gratis ebook
  • Blog

De trend van 2015: personalisatie!
12
Nov 2014
Marketing & communicatie

De trend van 2015: personalisatie!

12 nov 2014 | Jacques | Marketing & communicatie

Marketeers bezorgd over effectiviteit van campagnes

De marktingstrategen maken zich zorgen over de effectiviteit van hun campagnes en hoe ze alle veranderingen binnen de marketing wereld kunnen bijhouden. De reden hierachter is volstrekt logisch: maar liefst 47% van alle marketeers wordt afgerekend op basis van conversie, gevolgd door leadgeneratie (25%) en (brand)awareness (13%).

Echter zijn we marketeers en hebben we niets te vrezen: één voor allen, allen voor één! We stralen zelfverzekerdheid uit en maken ons totaal geen zorgen over het effectief toepassen van de nieuwe tools die we aangereikt krijgen!

De 3 grootste zorgen van marketeers

  1. Effectiviteit van campagnes bewijzen, 82%
  2. Bijblijven van veranderingen in marketing, 73%
  3. Krimpende budgetten & het bereiken van klanten, 70%

Trial & 404 Error

Het gros van de marketeers houdt zich bezig met digitale marketingtools en tactieken. Het werken hieraan is een constant proces van trial and error. Gelukkig weerhoud velen dit niet om ermee aan de slag te gaan. 42% beschikt over voldoende informatie om zijn functie als effectieve marketeer waar te maken en 52% 'meent' het prima te weten. Ik hoop dat deze laatste groep ook daadwerkelijk weet waar ze mee bezig zijn.

Geen concurrentie

Daar zijn we niet bang voor. Het is een groot complot, we zitten allen in hetzelfde schuitje als het aankomt op nieuwe digitale marketingtools. 33% geeft haar bedrijf een 7 als het gaat om digitale marketing. Daartegenover staat dat 74% het belang van digitale marketing onderkent en de algemene marketingactiviteiten van het bedrijf beloont met een cijfer tussen de 7 en 9.

Adformatie en VisionEars zijn het eens: 2015 is personalisatie!

2015 is in zicht. Driekwart wil nog meer nadruk gaan leggen op het (online) genereren van salesleads en conversies. Men wil toewerken naar gepersonaliseerde ervaringen voor klanten en de effectiviteit van campagnes moeten nog meer bewezen worden. Voor 40% van de marketeers is personalisatie hét ding waar ze zich aankomend jaar op gaan richten. Personalisatie is het vermogen om berichten en aanbiedingen te doen op basis van de persoonlijke voorkeuren van de klant.

Onze visie

Wij zijn niet voor niets eind dit jaar gestart met ons kennisthema 'Behavorial targeting | personalisation'. Dit wordt een belangrijke trend voor 2015 en zal de toekomst van het internet verder bepalen. Daar waar TV reclames en advertenties in bladen ons vastgrepen en indoctrineerden is het nu social media en over enkele jaren ook de gemiddelde website die je vastgrijpt op basis van je persoonlijke interesses.

 

Deel deze blog post:

Jacques Stoop | Managing director / founder

Jacques heeft in 2008 VisionEars opgericht. Houdt zich bezig met de algemene leiding, strategie- en beleidsbepaling.

Neem contact met mij op Contact
blog comments powered by Disqus
© 2008-2019 - VisionEars B.V. - Meetbaar online succes