VisionEars wordt Mulberries Agency

Wij gaan vanaf 1 september verder onder de naam Mulberries Agency. Naast de vertrouwde service die je van ons gewend bent hebben we ons ook gespecialiseerd op het gebied van Marketing Automation en Experiment Marketing.

Bekijk hier de website van Mulberries Agency Sluit popup

Download je gratis ebook: Marketing automation - 6 systemen vergeleken

Zoek je naar software om meer leads te converteren? Download onze gratis ebook waarin wij de 6 meest gebruikte softwarepakketten met elkaar vergelijken!

Download je gratis ebook: Infograpic stappenplan

Voor een geslaagde infographic heb je meer nodig dan goede data en een mooi design. Het moet een verhaal vertellen dat aansluit bij de doelgroep. Download ons heldere stappenplan en ga voor die perfecte infographic.

Download je gratis ebook: 10 tips voor een optimale webshop homepagina

De homepagina van je webshop is enorm belangrijk, want het is de first impression die telt. Een geoptimaliseerde homepagina is belangrijk voor het succes van je webshop.

Gratis consult: snelheidsoptimalisatie

Een snelle(re) website draagt bij aan de gebruikerservaring en levert meer conversies en dus omzet op. Wij helpen je graag op weg!

Wie onderstaand formulier invult, ontvangt een uitnodiging van een gratis consult. Tijdens dit gesprek bekijken we de betreffende website(s) en bespreken we samen alle mogelijkheden en valkuilen.

Gratis consult: Webshop optimalisatie

Voor een geslaagde webshop heb je meer nodig dan mooi design. Een goede gebruikerservaring, technisch in orde en zoekmachine geoptimaliseerd. Neem contact op voor een GRATIS consult. Wij nemen je webshop onder de loep zodat jij precies weet waar je kansen liggen en nog meer rendement uit je webshop kan halen.

Download jouw gratis ebook
  • Blog

Google in 2012 - Uw website voorbereiden op het nieuwe jaar
26
Dec 2011
Blog

Google in 2012 - Uw website voorbereiden op het nieuwe jaar

26 dec 2011 | Hor Kin | Blog

 Content

We hebben altijd geweten dan inhoud het belangrijkst is, zelf vóór de 2011-algoritme updates, heeft Google altijd de voorkeur gegeven aan websites met enorme hoeveelheid inhoud.

Wanneer je een zoekopdracht invoert in Google ben je niet op zoek naar webpagina’s vol trefwoorden of herkauwde artikelen, je bent op zoek naar unieke en nuttige informatie over het onderwerp. Google weet dit. Ze proberen je altijd te voorzien van betere resultaten, dit is natuurlijk geen gemakkelijke. De beste manier om deze verbeteringen te maken is door middel van zoek algoritme updates.

Met de recente veranderingen, probeert Google meer de nadruk op goede inhoud te leggen, niet alleen veel inhoud, maar vooral veel goed geschreven unieke inhoud.

2012

In 2012 zal Google’s updates naar alle waarschijnlijkheid bestaan uit het verfijnen van de content-updates. Daarnaast zal Google meer de nadruk leggen op merken, met name grotere merken krijgen steeds gunstigere resultaten.

Hier zijn een paar dingen die je kunt doen om jouw websites voor te bereiden op de 2012 algoritme updates:

  1. Werk aan je merk (brand), dit gaat groot worden in 2012, als het voor Google niet meer gaat om “content”-updates zal de nadruk liggen op merken. Werk aan je eigen merk en Google zal je waarderen.
  2. Controleer je website voor gedupliceerde en slechte inhoud, het is niet te laat ;). Verwijder grote hoeveelheden slechte gedupliceerde content die u gecreëerd hebt om te profiteren van de voordelen van de Google “content”-updates. Vervang ze door kwalitatieve stukken die vooral uniek zijn.
  3. Wees sociaal – In 2010 had iedereen het erover hoe social media SEO zou beïnvloeden in 2011, maar wat bleek: de nadruk lag vooral op content. Toch kun je niet om social media heen, en zal je ook daar aandacht moeten besteden om teleurstellingen in de toekomst te voorkomen.
  4. Kwaliteit boven kwantiteit als het gaat om links. Een oude, maar een belangrijke! Google zal uiteindelijk de back-linking bubble doen barsten. De eerste die daarvan iets zullen merken zijn spam sites vol met links. Ga als je op zoek bent naar backlinks voor kwalitatieve links en besteed meer tijd aan het verwerven van hen.

 

Deel deze blog post:

Hor Kin Cheung | Internet marketing manager

Als internet marketing manager tilt Hor Kin alles naar een hoger niveau. Google heeft geen geheimen voor hem.

Neem contact met mij op Contact
blog comments powered by Disqus
© 2008-2019 - VisionEars B.V. - Meetbaar online succes