VisionEars wordt Mulberries Agency

Wij gaan vanaf 1 september verder onder de naam Mulberries Agency. Naast de vertrouwde service die je van ons gewend bent hebben we ons ook gespecialiseerd op het gebied van Marketing Automation en Experiment Marketing.

Bekijk hier de website van Mulberries Agency Sluit popup

Download je gratis ebook: Marketing automation - 6 systemen vergeleken

Zoek je naar software om meer leads te converteren? Download onze gratis ebook waarin wij de 6 meest gebruikte softwarepakketten met elkaar vergelijken!

Download je gratis ebook: Infograpic stappenplan

Voor een geslaagde infographic heb je meer nodig dan goede data en een mooi design. Het moet een verhaal vertellen dat aansluit bij de doelgroep. Download ons heldere stappenplan en ga voor die perfecte infographic.

Download je gratis ebook: 10 tips voor een optimale webshop homepagina

De homepagina van je webshop is enorm belangrijk, want het is de first impression die telt. Een geoptimaliseerde homepagina is belangrijk voor het succes van je webshop.

Gratis consult: snelheidsoptimalisatie

Een snelle(re) website draagt bij aan de gebruikerservaring en levert meer conversies en dus omzet op. Wij helpen je graag op weg!

Wie onderstaand formulier invult, ontvangt een uitnodiging van een gratis consult. Tijdens dit gesprek bekijken we de betreffende website(s) en bespreken we samen alle mogelijkheden en valkuilen.

Gratis consult: Webshop optimalisatie

Voor een geslaagde webshop heb je meer nodig dan mooi design. Een goede gebruikerservaring, technisch in orde en zoekmachine geoptimaliseerd. Neem contact op voor een GRATIS consult. Wij nemen je webshop onder de loep zodat jij precies weet waar je kansen liggen en nog meer rendement uit je webshop kan halen.

Download jouw gratis ebook
  • Blog

Google event: Learn & Lounge - Mobile insights
03
Mrt 2016
Blog

Google event: Learn & Lounge - Mobile insights

03 mrt 2016 | Hor Kin | Blog

Mobile speelt de afgelopen jaren steeds een belangrijkere rol in de ontwikkelingen van (online) marketing. In de afgelopen acht jaar zijn de ontwikkelingen op het gebied van mobile sneller gegaan dan in de 29 jaar ervoor. Op uitnodiging van Google was ik aanwezig op het Learn & Lounge - Mobile insights event. Olivia Harvey van Google vertelde over succesvolle integraties van mobile in een multi-screenstrategie. Daarbij gebruikte zij het multi-screen maturity model van Google.

"we don’t go online, we live online" - Olivia Harvey

We gaan tegenwoordig simpelweg niet meer online om iets te doen, maar een groot gedeelte van ons leven bevindt zich online. Daar moet je als organisatie op inspelen door een goede mobile strategie te hebben / te ontwikkelen.

De smartphone wordt veelal gebruikt in de oriëntatiefase van de customer journey van de consument, hanteer daarbij aparte kpi's voor de smartphone dan voor de desktop. Beoordeel het apparaat dus niet op alleen maar conversies.

Drie aandachtspunten:

  1. Love innovation: "change is a good thing". Probeer een omgeving te creëren waarin je continu leert van veranderingen. Het advies was dan ook om een apart budget te houden om mee te testen en vervolgens op te schalen wat werkt.

  2. Zet de smartphone in als een versterker voor al je (marketing)campagnes. De smartphone is perfect om een connectie te maken tussen fysieke en digitale marketing. Denk daarbij  aan iBeacons die de online en offline wereld met elkaar verbindt.

  3. Begrijp dat het implementeren van een multi-screen strategie een proces is. Je multi-screen strategie zal niet van de een op andere dag 100% klaar zijn. Een mooie richtlijn om te groeien is onderstaand maturity model van Google:

Multiscreen maturity model Google

Voorbeeld van een creatieve mobile campagne:

"Home Invasion MMS" Elmsta 3000 Horror Fest

 

Deel deze blog post:

Hor Kin Cheung | Internet marketing manager

Als internet marketing manager tilt Hor Kin alles naar een hoger niveau. Google heeft geen geheimen voor hem.

Neem contact met mij op Contact
blog comments powered by Disqus
© 2008-2019 - VisionEars B.V. - Meetbaar online succes