VisionEars wordt Mulberries Agency

Wij gaan vanaf 1 september verder onder de naam Mulberries Agency. Naast de vertrouwde service die je van ons gewend bent hebben we ons ook gespecialiseerd op het gebied van Marketing Automation en Experiment Marketing.

Bekijk hier de website van Mulberries Agency Sluit popup

Download je gratis ebook: Marketing automation - 6 systemen vergeleken

Zoek je naar software om meer leads te converteren? Download onze gratis ebook waarin wij de 6 meest gebruikte softwarepakketten met elkaar vergelijken!

Download je gratis ebook: Infograpic stappenplan

Voor een geslaagde infographic heb je meer nodig dan goede data en een mooi design. Het moet een verhaal vertellen dat aansluit bij de doelgroep. Download ons heldere stappenplan en ga voor die perfecte infographic.

Download je gratis ebook: 10 tips voor een optimale webshop homepagina

De homepagina van je webshop is enorm belangrijk, want het is de first impression die telt. Een geoptimaliseerde homepagina is belangrijk voor het succes van je webshop.

Gratis consult: snelheidsoptimalisatie

Een snelle(re) website draagt bij aan de gebruikerservaring en levert meer conversies en dus omzet op. Wij helpen je graag op weg!

Wie onderstaand formulier invult, ontvangt een uitnodiging van een gratis consult. Tijdens dit gesprek bekijken we de betreffende website(s) en bespreken we samen alle mogelijkheden en valkuilen.

Gratis consult: Webshop optimalisatie

Voor een geslaagde webshop heb je meer nodig dan mooi design. Een goede gebruikerservaring, technisch in orde en zoekmachine geoptimaliseerd. Neem contact op voor een GRATIS consult. Wij nemen je webshop onder de loep zodat jij precies weet waar je kansen liggen en nog meer rendement uit je webshop kan halen.

Download jouw gratis ebook
  • Blog

Personaliseer aanbevelingen en bereik meer!
23
Okt 2014
E-mail marketing

Personaliseer aanbevelingen en bereik meer!

23 okt 2014 | Kevin | E-mail marketing

In de e-mail met aanbevelingen zou bijvoorbeeld de film Jungle Book getoond kunnen worden. Op basis van het aanschaffen van de Lion King kan het wellicht zo zijn dat je ook geinteresseerd bent in gelijkwaardige producten. Je krijgt een persoonlijke e-mail met inhoud die specifiek voor je is samengesteld. Dit is de kracht van personalisatie.

Tips

1. Verzend e-mails als 'persoon'

Misschien wel de gemakkelijkste tip. Mail altijd uit naam van een persoon. Het is ontzettend onpersoonlijke om bijvoorbeeld een e-mail af te sluiten met alleen een bedrijfsnaam. Laat klanten weten met wie ze gesproken hebben. Voeg eventueel een foto en extra informatie toe aan de e-mail handtekening zodat men kan zien dat iemand ook echt de tijd heeft genomen om de e-mail te beantwoorden.

2. Persoonlijke e-mails

'Beste klant' of 'Geachte heer/mevrouw'. Dit zijn e-mail begroetingen die echt niet meer kunnen. Indien je een klant/prospect mailt weet je in ieder geval de naam, toch?

3. Reageer

Iedereen heeft een mening en tegenwoordig is het heel makkelijk om deze mening te verkondigen aan alles en iedereen die maar wil luisteren. Het is belangrijk om als bedrijf ook een mening te hebben en te reageren op anderen. Probeer niet alles dat via social media geplaatst wordt te automatiseren maar zorg dat er een echt persoon de tijd neemt om te reageren op klanten en prospects.

4. Personaliseer uw LinkedIn bedrijfspagina

LinkedIn heeft een handige tool waarmee men zijn of haar bedrijfspagina kan personaliseren. Je kunt doelgroepen bepalen op basis van locatie, baan of industrie. Je kunt dus content tonen die specifiek is voor personen die een bepaalde functie hebben. Wellicht handig als je personeel zoekt? De mogelijkheden zijn er, het is aan jou om ze in te zetten.

Deze blog is geschreven in het kader van ons kennisthema 'Behavorial targeting | personalisation'. Wil je meer weten, mail dan naar Wiebrig de Zwart.

In de volgende blog zal ik meer tips geven hoe je personalisatie kunt toepassen. Get personal!

Deel deze blog post:

Kevin van Beers | Inbound marketing specialist

Kevin is inbound marketing specialist bij VisionEars. Naast social media heeft hij ook een passie voor marketing automation.

Neem contact met mij op Contact
blog comments powered by Disqus
© 2008-2019 - VisionEars B.V. - Meetbaar online succes