Steeds meer bedrijven implementeren Marketing Automation. Ze ontdekken de grote waarde en wat het hun bedrijf in de toekomst kan betekenen. Er zijn verschillende redenen om te starten met Marketing Automation, maar leadgeneratie blijkt de belangrijkste reden. De nieuwe technologie biedt meer inzicht in de leads die binnenkomen en automatiseert het juiste moment om content te pushen.Steeds meer bedrijven implementeren Marketing Automation. Ze ontdekken de grote waarde en wat het hun bedrijf in de toekomst kan betekenen. Er zijn verschillende redenen om te starten met Marketing Automation, maar leadgeneratie blijkt de belangrijkste reden. De nieuwe technologie biedt meer inzicht in de leads die binnenkomen en automatiseert het juiste moment om content te pushen.
Na het lezen van de vorige vier delen van deze serie heb je hopelijk een idee gekregen van hetgeen dat een Data Management Platform (DMP) voor jou kan betekenen. Wellicht ben je zelfs al overtuigd geraakt en inmiddels aan de slag gegaan met de implementatie ervan. Houd er echter wel rekening mee dat je aan bepaalde wetgeving op het gebied van privacy gebonden bent, oftewel de Wet bescherming persoonsgegevens (Wbp). Sla je deze in de wind, dan kunnen er forse boetes opgelegd worden. Sterker nog, deze kunnen oplopen tot honderdduizenden Euro’s.
Als je na het lezen van de drie vorige blogposts in deze serie klaar bent om een Data Management Platform (DMP) te gaan gebruiken is het tijd om op zoek te gaan naar de juiste software. In deze post zullen we je daarbij helpen. Waar moet je zoal op letten bij het kiezen van het pakket dat aan al jouw wensen voldoet?
Wellicht hebben we je met onze vorige blogposts in deze serie al overtuigd om nu of op zeer korte termijn een Data Management Platform (DMP) te gaan gebruiken. Dat is niet gek, want meer dan 50%...
Je denkt na over Marketing Automation. Je doet onderzoek hoe marketing automation je kan helpen. Welke systemen zijn er beschikbaar? Je bent je ervan bewust dat het een grote stap kan zijn. Afhankelijk van budget en tijd kun je besluiten om de stap toch niet te zetten. Maar je wil wel graag kennis maken met Marketing Automation? Wat nu als we je vertellen dat je gebruik kan maken van een krachtig e-mail marketing platform met de voordelen van Marketing Automation? Dit alles voor een fractie van het budget en tijd!