VisionEars wordt Mulberries Agency

Wij gaan vanaf 1 september verder onder de naam Mulberries Agency. Naast de vertrouwde service die je van ons gewend bent hebben we ons ook gespecialiseerd op het gebied van Marketing Automation en Experiment Marketing.

Bekijk hier de website van Mulberries Agency Sluit popup

Download je gratis ebook: Marketing automation - 6 systemen vergeleken

Zoek je naar software om meer leads te converteren? Download onze gratis ebook waarin wij de 6 meest gebruikte softwarepakketten met elkaar vergelijken!

Download je gratis ebook: Infograpic stappenplan

Voor een geslaagde infographic heb je meer nodig dan goede data en een mooi design. Het moet een verhaal vertellen dat aansluit bij de doelgroep. Download ons heldere stappenplan en ga voor die perfecte infographic.

Download je gratis ebook: 10 tips voor een optimale webshop homepagina

De homepagina van je webshop is enorm belangrijk, want het is de first impression die telt. Een geoptimaliseerde homepagina is belangrijk voor het succes van je webshop.

Gratis consult: snelheidsoptimalisatie

Een snelle(re) website draagt bij aan de gebruikerservaring en levert meer conversies en dus omzet op. Wij helpen je graag op weg!

Wie onderstaand formulier invult, ontvangt een uitnodiging van een gratis consult. Tijdens dit gesprek bekijken we de betreffende website(s) en bespreken we samen alle mogelijkheden en valkuilen.

Gratis consult: Webshop optimalisatie

Voor een geslaagde webshop heb je meer nodig dan mooi design. Een goede gebruikerservaring, technisch in orde en zoekmachine geoptimaliseerd. Neem contact op voor een GRATIS consult. Wij nemen je webshop onder de loep zodat jij precies weet waar je kansen liggen en nog meer rendement uit je webshop kan halen.

Download jouw gratis ebook
  • DTP & huisstijl ontwikkeling

DTP & huisstijl ontwikkeling
08
Juni 2017
DTP & huisstijl ontwikkeling
08 juni 2017 | Sanne | DTP & huisstijl ontwikkeling

Infographics zijn overal en als het aan ons ligt blijven ze ‘booming’. De afgelopen jaren zijn er veel infographics gemaakt. We zijn opzoek gegaan naar de beste, mooiste en grappigste infographics. Hieronder vind je een aantal voorbeelden, laat je inspireren! Wie weet… helpen deze voorbeelden je bij het maken / bedenken van de beste infographic van dit jaar.

20
Feb 2017
Social media marketing
20 feb 2017 | Sanne | Social media marketing

Inmiddels hebben we behoorlijk wat social media netwerken waar we berichten, nieuws of acties op kunnen plaatsen om zo bij een breed publiek onder de aandacht te zijn en te blijven. Afbeeldingen en/of video speelt hierin een grote rol, het is dan ook belangrijk dat je ervoor zorgt dat deze beelden er goed uitzien.

12
Dec 2016
DTP & huisstijl ontwikkeling
12 dec 2016 | Sanne | DTP & huisstijl ontwikkeling

Voor jouw bedrijf of (nieuwe) product of dienst wil je natuurlijk een passend professioneel logo en huisstijl laten maken. Zo creëer je jouw bedrijfsimago waardoor jouw doelgroep je herkent en jij je onderscheid van de concurrenten. Een consistente huisstijl wekt vertrouwen bij de klant, maar ook bij medewerkers. Vertrouwen in je merk, diensten en producten die je aanbiedt. Een logo en huisstijl laten maken is een heel proces, maar waar begin je? Hoe ziet dat proces eruit, wat wordt er van jou verwacht en wat kan jij van de grafische vormgever verwachten?

21
Juli 2016
Blog
21 juli 2016 | Sanne | Blog

Een infographic is een informatieve presentatie van complexe data. Door informatie visueel aantrekkelijk te maken en teksten te ondersteunen met illustraties wordt het scannen op relevantie binnen complexe data toegankelijker. Infographics werden voorheen vooral gebruikt bij nieuws- en achtergrondartikelen, in financiële jaarverslagen, in openbaar vervoerssystemen als verklarend beeld, en voor wetenschappelijke of educatieve doeleinden. Maar tegenwoordig kom je ze overal tegen. Zowel voor interne als voor externe communicatie.

04
Apr 2016
DTP & huisstijl ontwikkeling
04 apr 2016 | Sanne | DTP & huisstijl ontwikkeling

In deze tijd, waar de gebruiker centraal staat en hoe deze gebruiker zijn of haar ervaringen online deelt, speelt online marketing een steeds grotere rol. Traditionele print-marketing wordt steeds minder vaak ingezet. De reden hiervan is simpelweg dat traditionele print slecht kan worden gedeeld (geshared) en de effectiviteit kun je minder uitgebreid meten. Echter blijft traditionele print wel een belangrijke rol spelen. Een mogelijkheid om offline naar online te halen is door een webadres of een QR-code te vermelden op je drukwerk. Een andere mogelijkheid is "Layar". Layar gaat nog een stapje verder, Layar laat de traditionele –offline- print integreren met online interactie!

© 2008-2019 - VisionEars B.V. - Meetbaar online succes