VisionEars wordt Mulberries Agency

Wij gaan vanaf 1 september verder onder de naam Mulberries Agency. Naast de vertrouwde service die je van ons gewend bent hebben we ons ook gespecialiseerd op het gebied van Marketing Automation en Experiment Marketing.

Bekijk hier de website van Mulberries Agency Sluit popup

Download je gratis ebook: Marketing automation - 6 systemen vergeleken

Zoek je naar software om meer leads te converteren? Download onze gratis ebook waarin wij de 6 meest gebruikte softwarepakketten met elkaar vergelijken!

Download je gratis ebook: Infograpic stappenplan

Voor een geslaagde infographic heb je meer nodig dan goede data en een mooi design. Het moet een verhaal vertellen dat aansluit bij de doelgroep. Download ons heldere stappenplan en ga voor die perfecte infographic.

Download je gratis ebook: 10 tips voor een optimale webshop homepagina

De homepagina van je webshop is enorm belangrijk, want het is de first impression die telt. Een geoptimaliseerde homepagina is belangrijk voor het succes van je webshop.

Gratis consult: snelheidsoptimalisatie

Een snelle(re) website draagt bij aan de gebruikerservaring en levert meer conversies en dus omzet op. Wij helpen je graag op weg!

Wie onderstaand formulier invult, ontvangt een uitnodiging van een gratis consult. Tijdens dit gesprek bekijken we de betreffende website(s) en bespreken we samen alle mogelijkheden en valkuilen.

Gratis consult: Webshop optimalisatie

Voor een geslaagde webshop heb je meer nodig dan mooi design. Een goede gebruikerservaring, technisch in orde en zoekmachine geoptimaliseerd. Neem contact op voor een GRATIS consult. Wij nemen je webshop onder de loep zodat jij precies weet waar je kansen liggen en nog meer rendement uit je webshop kan halen.

Download jouw gratis ebook
  • Blog

Je bezoeker als merkambassadeur
19
Jan 2015
Conversie optimalisatie

Je bezoeker als merkambassadeur

19 jan 2015 | Yoeri | Conversie optimalisatie

Product

Het begint natuurlijk allemaal bij een product (of dienst). Zonder product kan de bezoeker ook niets promoten. Biedt een product aan van een goede kwaliteit, iets dat de bezoekers echt enthousiast maakt. Met inbound marketing zorg je er ook voor dat de bezoeker precies de oplossing vindt voor zijn of haar probleem. Zorg er dus voor dat je product datgene biedt dat de bezoeker zoekt en denk niet op de eerste plaats aan jezelf.

Selecteer de bezoekers

Niet alle bezoekers zijn geschikt als ambassadeur van je merk. Je zult je bezoekers dus moeten filteren. Maar hoe weet je nu welke bezoekers geschikt zijn als ambassadeur?

Let bijvoorbeeld op het aantal visits dat ze geven aan je website. Komen ze meerdere keren terug voor een bepaald product/dienst? Enthousiaste bezoekers zijn ook vaak te herkennen aan de mate waarin ze content delen op social media. Bezoekers die veel berichten delen zijn vaak enthousiast over je product en delen dat graag met iedereen. Deze groep is ideaal als merkambassadeur.

Geef iets extra's

Zorg ervoor dat je bezoekers terug blijven komen. Geef trouwe bezoekers dus iets extra's. Stuur bijvoorbeeld een e-mail met daarin links waar mensen anders niet zomaar bij kunnen. Nodig ze uit voor bepaalde evenementen en laat de waardering blijken. Financiële cadeaus, zoals kortingen, zijn niet altijd noodzakelijk. Aangezien de bezoekers die echt enthousiast zijn over je product/dienst de prijs niet (altijd) het belangrijkste vinden, maar juist de service.

Maak het toegankelijk

Om ervoor te zorgen dat bezoekers ook via social media over je blijven praten, moet je wel toegankelijk blijven. Zorg ervoor dat je content eenvoudig te delen is op social media. Bied de bezoeker – naast je standaardcontent – ook de mogelijkheid om andere content te delen. Verspreid hiervoor zelf ook voldoende content via de sociale media. Dit maakt het makkelijker voor bezoekers om je bijvoorbeeld te retweeten of delen via LinkedIn of Facebook.

Maak het persoonlijk

Een zeer belangrijk aspect is om het contact tussen jezelf en de bezoeker zo persoonlijk mogelijk te maken. Je bezoekers praten sneller positief over je als je service uitstekend is. Zorg er dus voor dat de communicatie tussen de bezoeker en je bedrijf persoonlijk verloopt. Spreek de bezoeker aan bij de voornaam of nodig ze een keer uit.

Het is belangrijk om van je terugkerende bezoekers merkambassadeurs te maken. Via deze merkambassadeurs komt er vanzelf positieve mond-tot-mond reclame over je bedrijf.

 
Deel deze blog post:

Yoeri Fleuren | Webdeveloper

Webdevelopment is Yoeri op het lijf geschreven. Vragen over Magento? Yoeri is je man!

Neem contact met mij op Contact
blog comments powered by Disqus
© 2008-2019 - VisionEars B.V. - Meetbaar online succes