VisionEars wordt Mulberries Agency

Wij gaan vanaf 1 september verder onder de naam Mulberries Agency. Naast de vertrouwde service die je van ons gewend bent hebben we ons ook gespecialiseerd op het gebied van Marketing Automation en Experiment Marketing.

Bekijk hier de website van Mulberries Agency Sluit popup

Download je gratis ebook: Marketing automation - 6 systemen vergeleken

Zoek je naar software om meer leads te converteren? Download onze gratis ebook waarin wij de 6 meest gebruikte softwarepakketten met elkaar vergelijken!

Download je gratis ebook: Infograpic stappenplan

Voor een geslaagde infographic heb je meer nodig dan goede data en een mooi design. Het moet een verhaal vertellen dat aansluit bij de doelgroep. Download ons heldere stappenplan en ga voor die perfecte infographic.

Download je gratis ebook: 10 tips voor een optimale webshop homepagina

De homepagina van je webshop is enorm belangrijk, want het is de first impression die telt. Een geoptimaliseerde homepagina is belangrijk voor het succes van je webshop.

Gratis consult: snelheidsoptimalisatie

Een snelle(re) website draagt bij aan de gebruikerservaring en levert meer conversies en dus omzet op. Wij helpen je graag op weg!

Wie onderstaand formulier invult, ontvangt een uitnodiging van een gratis consult. Tijdens dit gesprek bekijken we de betreffende website(s) en bespreken we samen alle mogelijkheden en valkuilen.

Gratis consult: Webshop optimalisatie

Voor een geslaagde webshop heb je meer nodig dan mooi design. Een goede gebruikerservaring, technisch in orde en zoekmachine geoptimaliseerd. Neem contact op voor een GRATIS consult. Wij nemen je webshop onder de loep zodat jij precies weet waar je kansen liggen en nog meer rendement uit je webshop kan halen.

Download jouw gratis ebook
  • Blog

Google AdWords Search: Behavioral targeting
20
Okt 2014
Conversie optimalisatie

Google AdWords Search: Behavioral targeting

20 okt 2014 | Hor Kin | Conversie optimalisatie

Behavioral targeting mogelijkheden met AdWords Search

Locatie

locatie

Een voor de hand liggende targeting mogelijkheid is locatie. Je kunt content op basis van de locatie van de bezoeker afstemmen. Een winkel met meerdere filialen, op meerdere locaties, kan haar content afstemmen op de locatie van de bezoeker.

Tijdstip

Tijdstip

Binnen AdWords Search is er de mogelijkheid om de campagnes op bepaalde dagen en/of tijdstippen in te schakelen. Hiermee kun je op verschillende dagen en tijdstippen uiteenlopende content weergeven op je website.

Zo zullen bezoekers van een restaurantwebsite tussen 11:00 en 13:00 liever de lunchkaart zien dan de volledige menukaart.

Zoekwoorden

Op basis van het zoekwoord die de bezoeker heeft ingetypt weet je de zoekintentie. Deze informatie kun je weer gebruiken om de inhoud van je website beter af te stemmen.

Soort apparaat

Apparaat

Als je weet op wat voor soort apparaat je bezoeker binnenkomt kun je de content hierop afstemmen. Een mobiele bezoeker zal eerder geneigd zijn om simpele formulieren te voltooien i.p.v. lange formulieren.

Mijn volgende blog zal gaan over de targeting mogelijkheden binnen AdWords Display. Binnen AdWords Display kun je jouw doelgroep nog preciezer segmenteren.

Deze blog is geschreven in het kader van ons kennisthema 'Behavorial targeting | personalisation'. Wil je meer weten, mail dan naar Wiebrig de Zwart.

Deel deze blog post:

Hor Kin Cheung | Internet marketing manager

Als internet marketing manager tilt Hor Kin alles naar een hoger niveau. Google heeft geen geheimen voor hem.

Neem contact met mij op Contact
blog comments powered by Disqus
© 2008-2019 - VisionEars B.V. - Meetbaar online succes