VisionEars wordt Mulberries Agency

Wij gaan vanaf 1 september verder onder de naam Mulberries Agency. Naast de vertrouwde service die je van ons gewend bent hebben we ons ook gespecialiseerd op het gebied van Marketing Automation en Experiment Marketing.

Bekijk hier de website van Mulberries Agency Sluit popup

Download je gratis ebook: Marketing automation - 6 systemen vergeleken

Zoek je naar software om meer leads te converteren? Download onze gratis ebook waarin wij de 6 meest gebruikte softwarepakketten met elkaar vergelijken!

Download je gratis ebook: Infograpic stappenplan

Voor een geslaagde infographic heb je meer nodig dan goede data en een mooi design. Het moet een verhaal vertellen dat aansluit bij de doelgroep. Download ons heldere stappenplan en ga voor die perfecte infographic.

Download je gratis ebook: 10 tips voor een optimale webshop homepagina

De homepagina van je webshop is enorm belangrijk, want het is de first impression die telt. Een geoptimaliseerde homepagina is belangrijk voor het succes van je webshop.

Gratis consult: snelheidsoptimalisatie

Een snelle(re) website draagt bij aan de gebruikerservaring en levert meer conversies en dus omzet op. Wij helpen je graag op weg!

Wie onderstaand formulier invult, ontvangt een uitnodiging van een gratis consult. Tijdens dit gesprek bekijken we de betreffende website(s) en bespreken we samen alle mogelijkheden en valkuilen.

Gratis consult: Webshop optimalisatie

Voor een geslaagde webshop heb je meer nodig dan mooi design. Een goede gebruikerservaring, technisch in orde en zoekmachine geoptimaliseerd. Neem contact op voor een GRATIS consult. Wij nemen je webshop onder de loep zodat jij precies weet waar je kansen liggen en nog meer rendement uit je webshop kan halen.

Download jouw gratis ebook
  • Blog

Blog

Mocht je in de omgeving van Eindhoven, Nijmegen of Groningen werken bestaat de kans dat je wel eens gehoord hebt van de 'Digitale Werkplaats' van Google. De werkplaats is door Google in het leven geroepen om MKB'ers 'digitaal bij te spijkeren' op gebied van onder andere websites, online adverteren en social media. Nu de lessen op fysieke locaties een success blijken heeft Google ook een online platform in het leven geroepen om zo de lessen digitaal te aan te bieden. Doe er dus snel je voordeel mee en behaal dat certificaat!

17
Okt 2016
Conversie optimalisatie
17 okt 2016 | Geert | Conversie optimalisatie

In mijn vorige blogpost liet ik je al kennis maken het Data Management Platform (DMP), ofwel Customer Data Platform (CDP). Wellicht is het moeilijk om de vertaalslag naar je eigen organisatie te maken. In dit deel zal ik daarom twee praktijkvoorbeelden voorleggen, zodat je een beter beeld krijgt van de voordelen van een DMP en de vertaalslag naar een eigen case makkelijker kan maken.

19
Sept 2016
Webshop software
19 sept 2016 | Yoeri | Webshop software

Met de komst van het gloednieuwe Magento 2 e-commercesysteem biedt Magento wederom twee verschillende edities aan, namelijk Magento Community Edition en Magento Enterprise Edition. In deze blog post bespreken we de verschillen tussen beide edities en leggen we je uit wanneer het handig is om te kiezen voor de Enterprise editie of toch voor de Community editie.

22
Aug 2016
Marketing & communicatie
22 aug 2016 | Kevin | Marketing & communicatie

Afgelopen week waren we uitgenodigd voor de SharpSpring partner summit. Op dit jaarlijkse event krijgen SharpSpring partners een kijkje in de keuken. Als officiële SharpSpring partner wordt je als eerste op de hoogte gesteld van de (nieuwe) ontwikkelingen van het platform. Door het toevoegen van enkele belangrijke features zal de marketing automation tool nog vollediger worden. Naar onze mening is SharpSpring nu een volwaardige concurrent van het grote Hubspot. En dat voor een fractie van de prijs... Lees snel verder wat SharpSpring in petto heeft.

12
Aug 2016
Display advertising / Affiliate marketing
12 aug 2016 | Hor Kin | Display advertising / Affiliate marketing

Video verbruik is van primetime naar 'all-the-time' gegaan. Van tieners tot volwassenen, mensen besteden net zoveel tijd aan het bekijken van online video als tv kijken. Er zijn nog nooit zoveel mogelijkheden geweest voor merken om verbinding te maken met de consument door middel van de kracht van video en YouTube. Maar hoe haal je het meeste rendement uit jouw (soms kostbare geproduceerde) video?

© 2008-2021 - VisionEars B.V. - Meetbaar online succes