Wij volgen alles, volg jij ons?


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief.
Zo houd je voorsprong op concurrenten en blijf je online altijd van nu.
Misschien hebben we wel iets leuks voor je als je je inschrijft...

 Download je gratis e-book 


Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief.
Zo houd je voorsprong op concurrenten en blijf je online altijd van nu.

  • Blog

22
Aug 2016
Marketing & communicatie
22 aug 2016 | Kevin | Marketing & communicatie

Afgelopen week waren we uitgenodigd voor de SharpSpring partner summit. Op dit jaarlijkse event krijgen SharpSpring partners een kijkje in de keuken. Als officiële SharpSpring partner wordt je als eerste op de hoogte gesteld van de (nieuwe) ontwikkelingen van het platform. Door het toevoegen van enkele belangrijke features zal de marketing automation tool nog vollediger worden. Naar onze mening is SharpSpring nu een volwaardige concurrent van het grote Hubspot. En dat voor een fractie van de prijs... Lees snel verder wat SharpSpring in petto heeft.

12
Aug 2016
Display advertising / Affiliate marketing
12 aug 2016 | Hor Kin | Display advertising / Affiliate marketing

Video verbruik is van primetime naar 'all-the-time' gegaan. Van tieners tot volwassenen, mensen besteden net zoveel tijd aan het bekijken van online video als tv kijken. Er zijn nog nooit zoveel mogelijkheden geweest voor merken om verbinding te maken met de consument door middel van de kracht van video en YouTube. Maar hoe haal je het meeste rendement uit jouw (soms kostbare geproduceerde) video?

08
Aug 2016
Conversie optimalisatie
08 aug 2016 | Geert | Conversie optimalisatie

Je kent het vast wel. Alle ingevulde contactformulieren op je website worden in een aparte database opgeslagen, het bezoekersgedrag op je website kun je terugvinden in SharpSpring en Google Analytics, MailChimp gebruik je voor het versturen van nieuwsbrieven en het beheren van de lijsten, vragen van klanten beantwoord je op Twitter en dan is er ook nog een kassasysteem waarin alle verkopen worden vastgelegd. Kortom, er zijn tig bakjes waarin informatie van klanten en potentiële klanten wordt opgeslagen. 

21
Juli 2016
Blog
21 juli 2016 | Sanne | Blog

Een infographic is een informatieve presentatie van complexe data. Door informatie visueel aantrekkelijk te maken en teksten te ondersteunen met illustraties wordt het scannen op relevantie binnen complexe data toegankelijker. Infographics werden voorheen vooral gebruikt bij nieuws- en achtergrondartikelen, in financiële jaarverslagen, in openbaar vervoerssystemen als verklarend beeld, en voor wetenschappelijke of educatieve doeleinden. Maar tegenwoordig kom je ze overal tegen. Zowel voor interne als voor externe communicatie.

In mijn vorige blogpost over de toekomst van marketing automation  vielen de termen ‘predictive analytics’ en ‘prescriptive analytics’ al. Vandaag zal ik dieper ingaan op deze analysetechnieken en hun kleine broertjes: descriptive analytics en diagnostic analytics. Om het één en ander duidelijk te maken zal ik Bol.com als voorbeeld gebruiken.

© 2008-2016 - VisionEars B.V. - Meetbaar online succes